Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26
    Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Je kunt bij AXMINSTER kijken, die leveren ook in NL vanuit UK.

https://www.axminster.co.uk/bosch-gt...ble-saw-501852
    735 euro, scheelt wel weer op de nederlandse prijzen (vind 'm niet onder de 800)

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    IK zou voor de zaag "gewoon" geld opzij zetten en zodra je een goede aanbieding ziet toeslaan. Het meeste spul komt minstens 2x per jaar wel in de aanbieding, maar ik heb bij BOSCH ook gezien dat ze bij batterijen deze aan het begin van het jaar flink duurder verkopen dan aan het eind van het jaar. Is slimme truc om korting te kunnen geven.

Garantie is Europees geregeld, weet wel dat MAKITA de uitgebreide garantie alleen op apparaten geeft die in NL zijn gekocht en dat vooraf al controleren met de productcodes. Mijn Duitse batterijen en 481 kwamen hier niet in aanmerking voor de uitbreiding. Bij BOSCH heb ik hier geen moeilijkheden gehad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robey Bekijk Berichten
    Ik woon in de buurt van Groningen. Weten jullie ook hoe de garantie is in het buitenland? Op veel sites kan ik nergens wat terug vinden over de garanties. Het lijkt mij dat je altijd de standart garantie van Bosch krijgt?
    Letterlijk aan de andere kant van nederland

De mijne was destijds van www.rubart.de. Transportkosten slechts € 16 en binnen 2 dagen in huis vanuit Duitsland. De garantie van Bosch is internationaal. Gelukkig niet nodig gehad.
    Voor een prijsvergelijk kijk eens op www.idealo.de
    Zie hier de bewuste zaagmachine: https://www.idealo.de/preisvergleich...400-bosch.html
    Ook geen gedoe met Engelse stekkers die je moet verwijderen waardoor de garantie vervalt.

UK naar EU adapter heb je ook een veilige voor een tientje. EU stekker is zeker makkelijker, maar niet noodzakelijk als in Engeland een goede actie is.

Junior Member
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Ik heb het onderstel over wat bij deze zaag hoort. ik wil hem evt. wel kwijt voor een leuk bod. zelf heb ik het verrijdbare onderstel en dat is voor mij handiger.

Staat vandaag weerop ibood!

Ik zag m ook. Ik las (naar mijn mening wat te veel) reviews die klaagden over het niet parallel stellen van de langsgeleider, daarom in eerste instantie niet gekocht. Nu de DeWalt 745 er niet meer is en je dus al snel bij de (200 euro duurdere) 7492 uitkomt, begin ik toch weer te twijfelen... iemand nog gedachten?

Bedankt voor de tip Renault! Ik heb 'm besteld.
    Laatst gewijzigd door OkkeF; 14-01-20 om 12:01.

Forum Rechten