Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Tip: nieuwe Bosch gts 10 xc aanbieding (500e)

Vandaag op ibood: https://www.ibood.com/nl/nl/product-...agmachine.html
    Lijkt me een mooie deal voor wie op zoek is..

Dat is een hele mooie prijs. De vanaf prijs van€ 1144 is natuurlijk belachelijk.
    Ik heb dezelfde machine en ben er zeer tevreden over.
    Destijds in Duitsland besteld voor €100 meer en dat was behoorlijk minder dan in NL.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    En dit is het nieuwe model.

Qua prijs is het een goede deal, maar nu even geen plek en net een GKT 55GCE besteld

ik had die vorig jaar met kerst bij Axminster.co.uk gekocht voor 585 tijdens de kerstuitverkoop. Komt dan wel met een UK-stekker, dus een reisstekker erbij nodig of kabel doorknippen en een EU-stekker eraan solderen.

Oh ik heb achter het net gevist. Iemand die deze aanbieding in een opwelling heeft gekocht en er geen plaats voor heeft of niet met de vriendin heeft overlegd en 'm weer kwijt wil?

Bij de Bauhaus voor 580 te koop en aangezien hun duur zijn zal hij heus wel goedkoper te vinden zijn.

Helaas, dat is het kleine broertje, de GTS 10 J en niet de GTS 10 XC.

Helaas ook net achter het net gevist.. Ik heb al in Duitsland gezocht naar een Bosch GTS 10 XC maar meestal verzenden ze hem niet naar Nederland.
    Heeft iemand nog tips waar je deze zaagtafel goedkoper kunt kopen dan hier in Nederland?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robey Bekijk Berichten
    Helaas ook net achter het net gevist.. Ik heb al in Duitsland gezocht naar een Bosch GTS 10 XC maar meestal verzenden ze hem niet naar Nederland.
    Heeft iemand nog tips waar je deze zaagtafel goedkoper kunt kopen dan hier in Nederland?
    Waar woon je? Ik woon net over de grens en kan altijd we wat laten bezorgen, ben al pakket centrale voor me collega’s

Ik woon in de buurt van Groningen. Weten jullie ook hoe de garantie is in het buitenland? Op veel sites kan ik nergens wat terug vinden over de garanties. Het lijkt mij dat je altijd de standart garantie van Bosch krijgt?

Forum Rechten