Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15
    Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2015

Coca Cola Christmas Truck!

Hallooo!

Ik heb weer een nieuw werkstukje voor jullie klaar, ben er wel tamelijk trots op
    ☺️
    .
    Niet de Coca Cola Kerst vrachtwagen, maar de Creatiedroom Kerst vrachtwagen .

Voor de geïnteresseerden, hier is het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=VYwS2ynV03o

Groetjes Jolien!
    DSC_0089-001.jpg

Set a goal that makes you want to jump out of bed in the morning.
    Youtube: www.youtube.com/c/JolienBrebels
    Patreon: https://www.patreon.com/JolienBrebels

En terecht! Mooi ding.

Jolien,
    Prachtige kersttruck mooi gemaakt, met ook een leuk filmpje.
    Veel tijd aan besteed mijn compliment.
    M.vr.gr. Jan
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

Heel mooi gemaakt weer!

Ik herinner me nog het eerste voertuigje dat je op dit forum plaatste. Dat was "leuk gedaan", maar niet veel meer dan dat. Dit staat daar echt mijlenver boven, wat een prachtig stukje vakwerk! Die spiegels, de grille, de spatborden, allemaal prachtige details.

Heb je weer prachtig gemaakt!

Ze worden elke keer mooier. Ga vooral zo door!

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Dat is erg mooi gedaan. Door je ervaring krijg je steeds meer grip op de juiste volgorde van samenstellen zodat de vormen, die je in je hoofd hebt, goed tot uiting komen in het eindproduct. Ook je manier van het filmen verbetert. Je kunt beter korte stukjes van je handelingen laten zien met enkele stukjes iets versneld afgespeeld dan die nerveuze langere stukken die te snel afgespeeld worden.

Ik heb gisteren de video al gezien, door de notificatie die ik gekregen had wanneer je deze online hebt geplaatst.

Jolien, je mag echt wel fier zijn op wat je hier gemaakt hebt. Met veel bewondering heb ik jouw werk bekeken. Echt mooi gedaan.

Groetjes
    C
    Bezoek me op volgende kanalen om meer te zien:

Youtube
    | Facebook | Instagram | Twitter

Heel mooi !!!!!

Forum Rechten