Eindelijk

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Hallo draaiers,
Na lange tijd ben ik weer aanwezig.
Wat ik indertijd verkeerd heb gedaan weet ik niet maar ik kon niet meer inloggen op het forum. Ik vond het eigenlijk ook niet zo heel erg.
Maar in Zutphen heb ik het er met Jaap
Eens over gehad en we hebben daar afgesproken dat hij het ging oplossen.
Vandaag hebben we daar contact over gehad en nu kan ik weer😜🤓.
We hebben mijn oude naam Rien 1 vervangen door mijn ware naam Rien van Lieshout.
Ik zie wel dat er e.e.a. Is veranderd maar daar kom ik wel uit hoop ik.
Binnenkort zullen jullie wel weer eens een werkstuk kunnen zien van mij.
Gr.Rien.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Hallo Rien, zo jij had hetzelfde probleem dat Ik twee keer meegemaakt heb, en Ik kon geen contact met het forum bereiken, tot tenslotte Roestige spijker me geholpen heeft, had wel LAAAAAANG geduurd, en toen het weer gebeurde voor de tweede keer heb Ik het opgegeven.

Maar enkele dagen geleden probeerde Ik of het misschien weer zou lukken, en ja ben terug, maar heb wel veel minder tijd en draai ook veel minder dan Ik gedaan heb.

Krijg wel weinig reactie tot zover, we zien wel, misschien word het beter in de toekomst.

Kijk uit naar je nieuwe werkstukken :)
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Dat kan nog wel even duren Leo, door de wijzigingen op he forum lukt het mij namelijk niet meer om een foto te plaats. En zonder foto lijkt me niet leuk🤪🤪🤪
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.