Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Wieltjes gezocht of info waar te koop

Hoi

Ik ben voornemens een bril te maken voor mijn houtdraaibank, nu heb ik een inspirerend model gevonden, echt kan ik die wieltjes niet vinden.

FF bij rollerskates etc gezocht maar die zijn me te breed

Iemand toevallig wat overjarige exemplaren liggen, of weet waar je deze ( zie foto ) kan kopen

ik heb voor geen geld bij de decathlon een setje wieltjes gekocht. Die komen met lagers erop voor weinig geld:

https://www.decathlon.be/nl/p/4-wiel...515416&c=ZWART

Heb geen band met ze, maar je zou eens hier kunnen kijken. Hebben een hele brede selectie aan skate- en skeelerwielen.
    https://www.skatepro.nl/c69.htm

is marktplaats daar niet geschikt voor? ff zoeken op skateboard ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS Bekijk Berichten
    is marktplaats daar niet geschikt voor? ff zoeken op skateboard ofzo?
    skateboards zijn lage, dikke wielen. Inline zijn hoge, smalle wielen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massis Bekijk Berichten
    skateboards zijn lage, dikke wielen. Inline zijn hoge, smalle wielen.
    dan wordt het zoeken op marktplaats naar "inline skates"....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS Bekijk Berichten
    dan wordt het zoeken op marktplaats naar "inline skates"....
    De kans dat je daar goede wieltjes met lagers in goede staat vindt voor minder geld dan die set van Decathlon lijkt me klein. Voor €6 heb je een prima set wieltjes. Waarom nog moeilijk maken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massis Bekijk Berichten
    De kans dat je daar goede wieltjes met lagers in goede staat vindt voor minder geld dan die set van Decathlon lijkt me klein. Voor €6 heb je een prima set wieltjes. Waarom nog moeilijk maken?
    omdat het slechts een tip was, ik had niet gezien dat die wielen zo goedkoop waren.

Forum Rechten