deuvel apparaten

kotwerkbank

Actieve deelnemer
19 jul 2015
56
0
België
Ik heb de Dowelmax, die werkt prima.

Bedankt En is hier in België eventueel een verkooppunt?

Mag ik nog vragen of je met dit toestelletje de mogelijkheid hebt om verschillende boordiameters te gebruiken?

Ik zie ook dat er enkele modellen zijn namelijk Dowelmax Classic 10 - 3/8 - Junior 3/8........Ik vermoed dat de Classic 10 waarschijnlijk het compleetste is??

Nog eens bedankt voor wat info!
 

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
867
183
Aan deze kant van het water alleen in de UK via [FONT=Verdana,Arial,Tahoma,Calibri,Geneva,sans-serif]http://dowelmax.co.uk/
Wel een goede dealer trouwens: mijn pakket raakte vermist en ze deden echt hun best door deze nogmaals op te sturen (en de andere op te sporen).

[/FONT]Je kunt de classic voor 10mm en uitbreidingen voor 6 en 8mm deuvels kopen. Boren zijn 6.1, 8.1 en 10.1mm, iedere goede boren-fabrikant kan die leveren. Verder zijn er nog wat beugels om onder een hoek te kunnen werken. De kwaliteit is allemaal prima.
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Is deze van Rutlands misschien een optie (€32,95 incl.VAT)?
Incl. boorbussen voor 6, 8, 10, 11 en 12 mm deuvels.
Werkt alleen voor gecentreerde gaten.
product-image.php
 

kotwerkbank

Actieve deelnemer
19 jul 2015
56
0
België
@Bean, heb ik net bekeken en het ziet er ook degelijk uit. Alleen kan je er precies geen planken meer verbinden die in verstek gezaagd zijn...
 

Rt058

Actieve deelnemer
26 feb 2017
79
8
Leeuwarden
Ik heb die van Jessem. Super kwaliteit, maar kost dan ook wel wat meer. Voordeel is wel dat je in het midden van de plank verbindingen kunt maken voor bijvoorbeeld leggers.
 

kotwerkbank

Actieve deelnemer
19 jul 2015
56
0
België
Ik heb die van Jessem. Super kwaliteit, maar kost dan ook wel wat meer. Voordeel is wel dat je in het midden van de plank verbindingen kunt maken voor bijvoorbeeld leggers.
Deze interesseert me wel maar kan je er onder 45 graden mee werken zoals met de Dowelmax? Of bestaat daar een oplossing voor denk je?
 

Rt058

Actieve deelnemer
26 feb 2017
79
8
Leeuwarden
Ja hoor, alleen het boorgedeelte en klemgedeelte dienen 90 graden te zijn, maar dat is bij de dowelmax ook zo volgens mij. Je kunt een pin in de buitenste bus plaatsen en die tegen de hoek aan laten komen zodat je bij beide werkstukken op dezelfde afstand vanaf die hoek boort.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.