Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    Thomasz denk dat jou inzending voor mij de winnende is maar denk dat ik hem dan wel maak zodat ik net als Joost79 aangeeft de zijkanten af kan sluiten. Ik zie niet dat jij dit hebt maar kan me vergissen. LED lampje is zeker overnagedacht en ik zal dit overwegen.
    Maar dan zonder batterijen daar hou ik niet zo van deze zijn altikd leeg als je ze n odig hebt.
    Met mijn beroep in de electro/besturing zal dit geen probleem zijn.
    Nu nog tijd maken:-)

Hoi Maurice,
    De zijkant kan ik niet afsluiten, maar tot zover mis ik dat niet. Justin Depew heeft later nog een upgrade gemaakt, waarbij hij een extra strook lexan aan een van de zijkanten verticaal schuivend heeft gemonteerd, zodat je een optimale afsluiting krijgt.
    Misschien ga ik nog eens experimenteren met borstels van tochtstrippen aan de onderkant.
    Mijn ervaring is, dat je gewoon eerst iets moet maken; verbeteren kan altijd nog

Oh ja, geen plexiglas gebruiken, dat scheurt en breekt, maar lexan.
    En nog een tip: maak het rechthoekige gat waar de afzuigbuis in komt zo, dat de omtrek van de rechthoek gelijk is aan de buitenomtrek van de buis. Dan is het een kwestie van de ronde buis verwarmen en in het gat modelleren.
    Ik had er niet bij nagedacht met nogal wat zaag en lijmwerk als gevolg om de boel passend te krijgen.

Ben benieuwd.
    Laatst gewijzigd door thomasz; 02-12-19 om 19:50.

lexan is een merknaam voor polycarbonaat, mocht je zo geen lexan kunnen vinden

Forum Rechten