Coca Cola Christmas Truck!

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Ik herinner me nog het eerste voertuigje dat je op dit forum plaatste. Dat was "leuk gedaan", maar niet veel meer dan dat. Dit staat daar echt mijlenver boven, wat een prachtig stukje vakwerk! Die spiegels, de grille, de spatborden, allemaal prachtige details.
 

WR1944

Oud hout
Dat is erg mooi gedaan. Door je ervaring krijg je steeds meer grip op de juiste volgorde van samenstellen zodat de vormen, die je in je hoofd hebt, goed tot uiting komen in het eindproduct. Ook je manier van het filmen verbetert. Je kunt beter korte stukjes van je handelingen laten zien met enkele stukjes iets versneld afgespeeld dan die nerveuze langere stukken die te snel afgespeeld worden.
 

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Ik heb gisteren de video al gezien, door de notificatie die ik gekregen had wanneer je deze online hebt geplaatst.

Jolien, je mag echt wel fier zijn op wat je hier gemaakt hebt. Met veel bewondering heb ik jouw werk bekeken. Echt mooi gedaan.

Groetjes
C
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties!!!
Ik ben zelf ook zeer blij met het resultaat, hij behoort tot mijn top 3!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.