Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    Erg gaaf zeg! Ik denk dat je daar heel gelukkig mee gaat worden.
    Succes met wachten

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klusrob Bekijk Berichten
    Alleen twijfel ik nog of ik er verlengtafels bij neem, om de vandiktetafel wat meer lengte te geven, om zeker geen snipe te hebben.
    Dan zou ik die alu tafels ook gelijk gebruiken als verlengtafel voor mijn Harvey-zaagtafel en freestafel. Ben ik daar ook gelijk van het probleem van de te korte tafels af. Alleen ze kosten €200,- per stuk...

Gebruikt iemand deze en wat zijn de ervaringen; zijn de inderdaad zo makkelijk te monteren als in de demovideo?
    Als je de korte verlenging op de uitvoerzijde van de vandikte plaatst zit die daar zo'n beetje permanent. Het is een heel gedoe om hem er weer af te krijgen en (zonodig) ergens anders te monteren. Ik laat hem in elk geval permanent zitten (en qua afstelling is dat ook het beste). Ik heb nog een korte aan de N4400 en de lange verlenging met poot die zowel aan de A3 31 als aan de N4400 gebruikt wordt als het nodig is (zoals laatst toen ik 240 cm lange 15*15 balken geschaafd heb).
    Ik weet dat er legio Hammer-gebruikers zijn die hun machine aangepast hebben voor Aigner uitvoertafels en verlengingen & die zijn in elk geval goedkoper dan de originele van Hammer.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Het is wachten tot half maart.
    Op 5 maart komt de machine als alles goed gaat in Barneveld aan. Dan wordt hij afgesteld en komt hij in de week erna mijn kant op.
    Dan kan ik definitief gaan bepalen hoe ik hem mobiel ga maken. Komt in ieder geval op een stalen onderstel op wielen, want hij moet voor langere werkstukken door een normale deur naar buiten gereden kunnen worden. Moet alleen definitief weten waar de steunpunten zittten en hoe ver de tafels en diverse andere onderdelen uitsteken uit de basisvoet.

Ik heb wel een tekening gekregen van Felder, maar ik kan daarmee nog niet 100% zeker bepalen hoe het onderstel moet worden. Maar ik heb de tijd om erover na te denken geloof ik

Waarom is het nog geen maart?
    Ik kan alles, tot ik bewijs dat ik het niet kan

Forum Rechten