Stumpy Nubs z'n handongeval

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.920
2.536
Ik vindt het maar een jankverhaal. Hij zou toch moeten weten dat een kettingzaag bedoelt is om te zagen. Een ring dragen als je met je handen werkt doe je ook niet. En handschoenen draag je als het koud is, niet op je werk. En de gezondheidszorg is niet optimaal in de usa, hij woont er dus ook dat zou hij moeten weten. Een beetje mekkeren over een paar prikjes. Zo te horen heeft hij geluk gehad en krijgt hij de functionaliteit van zijn hand weer terug.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
+1, precies dit, waarom verkopen ze dit? Ik kan geen veilige handeling bedenken met een haakse slijptol en een kettingzaagblad.
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
Ooit eens bij de rechtbank op visite geweest als getuige van een tafelcirkelzaag ongeluk. Advocaat van de verdachte kwam met een stuk tekst uit de gebruiksaanwijzing vertaalt uit het chinees op de proppen. "Het was verboden om te werken met in werking zijnde machine. " Dit was ongeveer de strekking van de tekst, het is al weer wat jaartjes geleden.
Rechter was er gauw klaar mee en snauwde de advocaat af met. Waar heb je dat apparaat anders voor nodig..... wanddecoratie.
 

tuoh

Oud hout
Sommige Amerikanen deinzen toch voor niks terug. Zijn sponsor van de video is namelijk "Saburrtooth":p
Vermoedelijk wilde hij even laten zien dat de "concurrentie" rommel maakt, moet je niet gaan mekkeren als het even anders loopt dan gedacht.

Als je het spul nog nooit gebruikt hebt, lees dan eerst even de gebruiksaanwijzing zou ik zeggen.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Als ik al dat niet-elektrische gereedschap op de achtergrond zie, denk ik: ‘schoenmaker, hou je bij je leest’.
 

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Als ik al dat niet-elektrische gereedschap op de achtergrond zie, denk ik: ‘schoenmaker, hou je bij je leest’.

Yup, wat een collectie schaven heeft die man en dan ga je staan klooien met dit soort onzin in een haakse slijper. Waarom?
 

TUNE4IT

Actieve deelnemer
14 jun 2017
232
32
Hij heeft het er ook heel de tijd over dat die machine zo goed en stevig vast heeft. Maar op het moment dat het gebeurt lijkt dat wel mee te vallen. Dat kan ook bijna niet anders als je al een tijd bezig bent met de machine. Je verslapt vanzelf wel een beetje.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Als ik al dat niet-elektrische gereedschap op de achtergrond zie, denk ik: ‘schoenmaker, hou je bij je leest’.

Ik heb een aflevering of 20 bekeken met het idee dat hij dat gereedschap ging gebruiken. Maar ik heb het nooit gezien. Ik volg hem niet meer. Teveel geklets over niets en teveel negativiteit voor mij.
 

Hooked on Wood

Actieve deelnemer
12 mei 2019
155
34
Noord Brabant
Ik heb echt wel het idee dat hij weet waar hij over praat en ook wel wat ervaring heeft. Ik denk dat de les eerder is, dat een ongeluk in een klein hoekje zit, dan dat hij een sufferd is!
 

Mathijs

Actieve deelnemer
31 mei 2010
26
8
Wijk bij Duurstede
Ik vind het toch wel goed dat hij het deelt. Voor velen een eye-opener wat er gebeurt als je een wat serieuzer ongeluk in je werkplaats krijgt. Het laat je in ieder geval nadenken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.