TE KOOP: Inca vlakbank (€175,-) en Makita 2012NB vandiktebank (€375,-)

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Hallo allemaal,

Mijn geliefde Inca vlakbank en Makita 2012NB vandiktebank bied ik hierbij aan, wegens aanschaf van een mooie combo machine.

De Inca is wat ouder, maar werkt fenomenaal. Wat een prachtig fijne machine is dat. Wel wat gedoe om de messen goed te leren stellen, maar dat is me gelukt.
Er zit een extra set messen bij. De zijaanslag heb ik zelf gemaakt. De originele heb ik nog ergens liggen, denk ik.
Schaafbreedte 200mm, tafels in totaal 760mm lang.

Inca1.jpgInca 2.jpgInca 3.jpgInca 4.jpg


Wat moderner is de Makita vandiktebank. 2 a 3 jaar oud denk ik. Werkt erg goed. Er zit een nieuwe set messen bij, nog in verpakking.
(Specificaties: https://www.toolnation.nl/makita-2012-nb-230v-vlakte-en-vandiktebank-4-jaar-dealer-garantie.html)

Makita 1.jpgmakita 2.jpgIMG_6663.jpgIMG_6664.jpg

Afhalen in Den Haag. Of als het uitkomt dan rijd ik tzt even langs.

Groeten
Willem
 

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Bij het oudere type Inca schaafbankje was het lastig om de messen te stellen de nieuwere uitvoering heeft twee stelboutjes en afstellen is dan veel makkelijker.
 

tinco

Actieve deelnemer
17 mrt 2017
114
7
Hey Willem, als je de Makita nog hebt en ook los doet, dan wil ik hem wel komen ophalen voor de vraagprijs.
 

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Ha Tinco, in principe zijn beide machines verkocht. Vrijdag lever ik ze af. Mocht er nog een iets tussenkomen dan laat ik je weten.
Groet, Willem
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.