Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Workshop machines

Workshop machines

Hallo allemaal,

Ik heb langere tijd gekeken naar vele filmpjes en ben begonnen met het herstellen van een oude moestuintafel en toen een kast.
    Nu wil ik graag ook zelf dingen gaan maken.

Zijn er ergens workshops waar je in een dag of een paar bijeenkomsten leert omgaan met machines en houtbewerking?

Of een plek waar je kunt kijken hoe machines werken of ermee kunt oefenen onder begeleiding?

Alvast bedankt voor de info

Groet Tijs

Denk dat het wel handig is als je verteld in welke omgeving je zit.
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

West Brabant Roosendaal, maar afstand is niet zo’n groot probleem
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rendew Bekijk Berichten
    Denk dat het wel handig is als je verteld in welke omgeving je zit.

in Wouwse Plantage kun je een redelijk goede cursus volgen bij Erik van Doorne,

Dankjewel Charel09
    Ik heb daar al naar gekeken, maar ivm mijn werk is het heel lastig om een vaste avond in de week vrij te plannen voor 10 weken.

Ik ga kijken of ik dat volgend jaar miss wel kan regelen

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Kijk eens bij Passen en Meten (Voorst), als de afstand geen probleem hoeft te zijn. Bert geeft workshops machinaal houtbewerken (2 dagen). Dan leer je de basis hoe om te gaan met de stationaire machines (Formaat zaag, vlak/vandiktebank, lintzaag.)
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Thnx ga ik zeker naar kijken

https://www.werkplaatswerk.nl/ zit onder andere in Eindhoven. Hebben aardig wat machines staan om mee te spelen. Geen echte cursussen dus voor hulp ben je afhankelijk van het enthousiasme van anderen.
    Ik ben er zelf nog nooit geweest, wel in een ander land in een soortgelijk concept alle hulp gekregen die ik nodig had

dankjewel MartijnEHV.

ik zal er zeker eens naar kijken. Misschien is het voor nu nog wat te uitbundig, omdat ik net pas kom kijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MartijnEHV Bekijk Berichten
    https://www.werkplaatswerk.nl/ zit onder andere in Eindhoven. Hebben aardig wat machines staan om mee te spelen. Geen echte cursussen dus voor hulp ben je afhankelijk van het enthousiasme van anderen.
    Ik ben er zelf nog nooit geweest, wel in een ander land in een soortgelijk concept alle hulp gekregen die ik nodig had

Forum Rechten