Ik kwam hier toevallig door een probleem met mijn vlakvandikte bank Mafell 160

willemse

Actieve deelnemer
16 nov 2019
33
0
Mijn naam is Wim Willemse, met pensioen, als timmerman gewerkt voornamelijk in de fabriek met een liefde voor het fijne werk.
Maar ik ben ook een fotograaf 37 jaar zelf een winkel met studio en personeel.
Wat ik nu leuker vind is moeilijk te zeggen, alles wat nodig was voor de winkel is door mij gemaakt, wat ik over heb is een lijstenmakerij in een grote schuur, verstekbank en onder kram machine.
Het zal 20 jaar geleden zijn dat ik een Hegner combinatie MK-4 machine aangeschaft heb, in de lengtezagen,afkorten met een afkort arm, frezen ,langgat boormachine, schuurschijf.
Kortom een veelzijdige machine die in de auto past de veelzijdigheid komt mij goed van pas, want tobben heb ik een hekel aan.
Een aantal weken was ik een machine tafel aan het maken voor de donkere kamer, stopte de Mafell vandiktebank ermee = een Bosch 160.
De Bosch 160 kwam ik tegen in jullie forum, ik ben er nog niet achteraan gegaan om is te bekijken hoe we het gaan repareren.
Ik ben er nogal aan gehecht omdat ik een slijp inrichting heb om de messen van 160 mm breed zelf te slijpen, sta dus altijd op scherp.
Ik hoop een prettige tijd bij jullie te hebben.
Wim Willemse
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.