IKEA HACK: Ingebouwde kasten voor mijn dochter

ProjectsandThings

Actieve deelnemer
20 nov 2019
72
71
37
mechelen
www.youtube.com
Dag iedereen,

Bij deze mijn eerste post op woodworking.nl.
Voor dit project heb ik 2 ingebouwde kasten gemaakt voor een driehoekige onhandige ruimte onder het dak van m´n huis, om er nuttige kastruimte van te maken
in mijn dochter's slaapkamer.
De basis zijn 6 stuks METOD ikea kasten, en de rest is geknutseld/geknoeid door mezelf.
Ik ben een startende youtuber uit Belgie en hoop een breder publiek te kunnen aanspreken, dus vandaar een engelstalige video.



https://youtu.be/mSzPRyg1NsQ
Screenshot 2019-11-20 at 21.44.42.jpg
 

Eric55

Actieve deelnemer
6 dec 2015
456
152
Hattemerbroek - N.O Veluwe
Sorry... Ben na een halve minuut al afgehaakt!
Misschien best wel een mooi eindresultaat geworden, maar ik heb het niet gezien.
Waarom? waarom post je een nieuw filmpje in het Engels op een Nederlands forum??:confused:
Als ik naar Hooked on Wood kijk dan doet ie dat in keurig Nederlands, en op YouTube ook in het Engels, Jij kunt Nederlands.
Er worden ook zat filmpjes gepost die in het Engels zijn, maar die mensen kunnen dan geen Nederlands.
Vind dit Jammer!:(
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Sorry... Ben na een halve minuut al afgehaakt!
Misschien best wel een mooi eindresultaat geworden, maar ik heb het niet gezien.
Waarom? waarom post je een nieuw filmpje in het Engels op een Nederlands forum??:confused:
Als ik naar Hooked on Wood kijk dan doet ie dat in keurig Nederlands, en op YouTube ook in het Engels, Jij kunt Nederlands.
Er worden ook zat filmpjes gepost die in het Engels zijn, maar die mensen kunnen dan geen Nederlands.
Vind dit Jammer!:(


Dus jij verwacht dat alle youtube creators die Nederlands kunnen, hun filmpjes 2x uploaden, 1x in het Engels en 1x in het Nederlands? Omdat ze anders een minuscuul bereik hebben? Ik denk dat je onderschat hoeveel tijd er kruipt in een filmpje, zelfs als je het gewoon met een voiceover wil doen. Als je dan nog live gaat praten wordt het helemaal verschrikkelijk.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat je 2x in de zoekresultaten terugkomt, je views gesplit zijn over 2 filmpjes (en dus ook je reacties en likes etc), ...
Engels is gewoon de voertaal van het internet.

En ja, hooked on wood doet dat, maar hij is daarmee ook wel zo ongeveer de enige. (en alle respect voor het werk dat hij erin steekt, maar als ik naar zijn kanaal kijk vind ik het persoonlijk behoorlijk irritant dat alle filmpjes er basicly 2x staan)
Net zozeer als hij wel Nederlands kan, kan jij toch ook prima Engels?

't Enige wat ik nog een "redelijke" verwachting zou vinden is Nederlandse captions/ondertitels...

Mijn filmpjes bevatten amper tekst (hier en daar een titeltje of een kleine omschrijving), maar die is ook steevast in het Engels. Toch post ik ze ook hier. Zolang er netjes een Nederlandse omschrijving bij het filmpje staat (zoals hier netjes het geval is) zie ik het probleem écht niet.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik vind je filmpje netjes gemaakt. Goed begin ook waarin je uitlegt én laat zien wat je gaat maken. Het duurt wel wat lang, en de muziek is niet mijn smaak. Dus ik heb er verderop alleen doorheen gebladerd.
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Prima en aardig filmpje, muziek is persoonlijk. Het stoort mij niet, kan een tikje zachter. Je Engels is goed en duidelijk, en dus prima te volgen voor een dutch speaking person. kan naar mijn smaak ook iets korter maar gelukkig kan ik dat ook zelf bepalen door te scrollen.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Ik vind het wel een mooi en leuk verslag!
En in het engels is wel handig, dan heb je kans op meer kijkers.
Overigens doet the Woodpeckers alles dubbel: in het frans en in het engels. Vanwege Canada.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.