Gezocht onderdelen Scheppach TS2000

MaartenN

Nieuw lid
3 okt 2013
12
0
Hallo allemaal!

Onder het mom van, niet geschoten is altijd mis..

Kort geleden heb ik een Scheppach TS2000 gekocht. Helaas zit hier de roltafel niet bij, en deze is nergens meer te bestellen. De kans is klein, maar is er iemand die deze heeft liggen en niet gebruikt??


Groet,

Maarten
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
888
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Da's niet de roltafel maar een onderdeel van de verstekgeleider, ik denk van een TSK. De roltafel, als je het zo wilt noemen is een balk die je aan de zijkant monteert, waar dit onderdeel, met nog wat andere onderdelen, overheen loopt. Als ik het me goed kan herinneren (van alle onderdelentekeningen die ik onderlaatst bekeken heb) zijn de roltafels van de TSK en TS2000 redelijk identiek (wij hebben sinds kort een TSK staan...)
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Ik heb deze, die hoort eigenlijk bij de Inca die te koop staat op het Marktplein. Voor een aannemelijk bod mag je die wel overnemen. Is een prima stevig ding.

33A63C95-16A3-48E8-9EAC-1CB025CC1BDE.jpg

B7B0F47D-9A9F-4AA8-88A6-BBA4FEE657C0.jpg

hij staat net niet lekker op de foto, maar ik kan vanavond betere foto’s maken indien gewenst.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.