Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Gezocht onderdelen Scheppach TS2000

Hallo allemaal!

Onder het mom van, niet geschoten is altijd mis..

Kort geleden heb ik een Scheppach TS2000 gekocht. Helaas zit hier de roltafel niet bij, en deze is nergens meer te bestellen. De kans is klein, maar is er iemand die deze heeft liggen en niet gebruikt??

Groet,

Maarten

Ik heb dit gele geval nog wel op zoldder liggen:
    https://link.marktplaats.nl/m1480924848
    Deze is zeker van een ander model Scheppach?

Da's niet de roltafel maar een onderdeel van de verstekgeleider, ik denk van een TSK. De roltafel, als je het zo wilt noemen is een balk die je aan de zijkant monteert, waar dit onderdeel, met nog wat andere onderdelen, overheen loopt. Als ik het me goed kan herinneren (van alle onderdelentekeningen die ik onderlaatst bekeken heb) zijn de roltafels van de TSK en TS2000 redelijk identiek (wij hebben sinds kort een TSK staan...)

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Ik heb deze, die hoort eigenlijk bij de Inca die te koop staat op het Marktplein. Voor een aannemelijk bod mag je die wel overnemen. Is een prima stevig ding.

33A63C95-16A3-48E8-9EAC-1CB025CC1BDE.jpg

B7B0F47D-9A9F-4AA8-88A6-BBA4FEE657C0.jpg

hij staat net niet lekker op de foto, maar ik kan vanavond betere foto’s maken indien gewenst.
    Vriendelijke groeten,

Corné

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Dat is een prima afkortgeleider, aan bijna elke machine te monteren.
    sometimes you just need a bigger hammer

Forum Rechten