Gezocht : dun fineer voor leertraject

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
134
9
Hallo allemaal,

Ik wil graag leren om fineer te verwerken. Dat betreft panelen fineren maar ook werk zoals lampen en dergelijke.
Waar kan ik voor een nette prijs restanten fineer kopen in omgeving Gouda? Of heeft iemand van jullie nog een restant liggen die ik kan overnemen? Marktplaats heb ik al op gekeken, maar niets gevonden in mijn regio.

Graag dun fineer (0.6mm) in lichte kleuren.
Fineer met defect is ook prima, ik moet toch met veel vallen en opstaan de vaardigheid gaan aanleren :)


Alvast dank!


Groeten,

Reinier
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Een tijdje terug heb ik wat voorbij zien komen van iemand die gratis eikenfineer aanbood?
Is niet duidelijk of die van de partij af is, want er speelden nogal wat communicatiestoringen...
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Masave heeft wel fineer liggen. Volgens mij stond er een of 2 jaar geleden een leverancier op de opendag hout. Masave staat bovenaan op de start pagina.
 

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Bij Arnhems Fijnhouthandel hebben ze hobby fineerpakketten. Ik koop daar weleens. In de zak zit verschillende stukken fineer in en is relatief goedkoop t.o.v. hele fineer. Dit is helaas niet echt dicht bij jou in de buurt.
Eventueel Amsterdams Fijnhouthandel zij hebben ook verschillende fineren.
Volgens mij is bij de meeste fijnhouthandel wel fineer te koop, al is deze beperkt.
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
ik zag op de facebookgroep van houtbewerking ook iemand die een HELE hoop fineer aanbood, misschien kan die persoon je op weg helpen?

Succes met de zoektocht!
 

Don_Paul

Actieve deelnemer
3 apr 2008
229
19
Gouderak
Hallo allemaal,

Ik wil graag leren om fineer te verwerken. Dat betreft panelen fineren maar ook werk zoals lampen en dergelijke.
Waar kan ik voor een nette prijs restanten fineer kopen in omgeving Gouda? Of heeft iemand van jullie nog een restant liggen die ik kan overnemen? Marktplaats heb ik al op gekeken, maar niets gevonden in mijn regio.

Graag dun fineer (0.6mm) in lichte kleuren.
Fineer met defect is ook prima, ik moet toch met veel vallen en opstaan de vaardigheid gaan aanleren :)


Alvast dank!


Groeten,

Reinier

Ga even bij de houtsnuffelhal in Waddinxveen langs (N207, achter de TinQ). Daar hadden ze grote vellen licht fineer liggen tegen een spotprijsje.
 

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
134
9
Ga even bij de houtsnuffelhal in Waddinxveen langs (N207, achter de TinQ). Daar hadden ze grote vellen licht fineer liggen tegen een spotprijsje.


Net even gesnuffeld...... heel bijzonder daar .... grote hal met een chaos aan hout en bouwmateriaal.
Gelukkig weet de vriendelijke eigenaar precies waar alles ligt en het fineer was snel gevonden. Even klimmen in de stapels, ladder erbij, Gelukt!
Groot vel meegenomen. Is uiteraard B keus, er zit een kleurverschil in. Voor mij geen probleem, moet toch eerst nog veel leren :)

Ga er zeker nog eens terug :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.