Metalen blast gates 63mm - In Nederland verkrijgbaar?

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
726
30
BE / Tienen
@ bedenking 1 - Ik heb maar een hele kleine werkplaats ( ca. 3 x 4,5) maar we zijn aan het kijken naar een ander huis en hoop dan een werkplaats van 6 x 3,5 te krijgen. de maximale buislengte zal dus waarschijnlijk 5 meter zijn (en in de huidige situatie nog minder). zou 63mm dan niet afdoende zijn?

@bedenking 2 - op internet zijn ook filmpjes van zelfbouw blast gates die worden bediend met servo's deze bijvoorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=5xLu1sRQ-ZI Het is voor mij een hobby, de kleppen waar je het over hebt zijn wel heel mooi maar voor mij geen haalbare optie helaas.

Voor een stofzuiger die het vooral van onderdruk moet hebben (zoals je een festool aanhaalt) is dat inderdaad voldoende. Is zoals je zelf aangeeft niet voldoende om spanen van een vlak of vandikte af te zuigen.

In elk geval veel succes met je bouwproject, hoop voor jou dat het lukt & dat het een beetje meegaat.... vind die servo's echt fragiel overkomen... hier staan grote metalen kleppen, die gaan er veel te stroef voor... misschien dat het met een zelfbouwproject wel goed loopt....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.