Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013

Te koop: Inca zaagtafel met zeer veel hulpstukken en accessoires

Laatst gewijzigd door CSK; 20-11-19 om 08:46.
    Vriendelijke groeten,

Corné

Ik zie een Inca Major? Maar geen tafel? Wel freesstukken, maar geen frees?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Superkees:

freeskop gaat op de zaagas, zie foto uit handleiding:
    71DC9AEB-3CE2-4909-ACDD-3683F02946B8.jpg71DC9AEB-3CE2-4909-ACDD-3683F02946B8.jpg

zaag stond op een grote, oude, lompe tafel. Het is natuurlijk vrij eenvoudig om een nieuw onderstel te maken, maar ik wil dat aan de nieuwe gebruiker laten. Die wil vaak toch iets speciaals maken om perfect in te passen in zijn of haar werkplaats.

edit: helaas is de tekst niet leesbaar, waarom is de kwaliteit van de foto’s zo slecht? Zijn met iPad genomen..
    Vriendelijke groeten,

Corné

Om een of andere reden verkleint de software van het forum de foto's die genomen zijn met een iPad of iPhone. Weet niet waarom......

Superkees, volgens mij is het geen Major, maar een Universal. Een Major heeft een andere beschermingskap boven het zaagblad en andere profielen voor de tafelverbreding. Ook heeft de Major 2 sleuven voor de verstekgeleider, maar op deze foto's is niet te zien of deze er 1 of 2 heeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Superkees, volgens mij is het geen Major, maar een Universal.
    de geleider is denk ik ook trapezium-vormig, ook een teken dat het een Universal is

Is geen major zie foto van De major.DSC09205.jpgDSC09220.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Prijs aangepast: €475, of een goed bod.
    Vriendelijke groeten,

Corné

Hi,

heb je er zelf ook mee gewerkt? Heb opzich welinteresse maar ben bang dat het iets overkill is voor beginner. Helft van de zaken erop zegt me niks.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Hoi,

Heb er zelf niet mee gewerkt. Als je gewoon met de basis begint, kom je er vanzelf achter dat al die hulpstukken super handig zijn en wordt je er alleen maar blij van! De prijs kan gerust nog wat af, als ik er een beginner blij mee kan maken.

Dit soort hulpstukken gebruik ik op mijn andere machines ook regelmatig, terwijl ik mezelf toch echt nog als beginnend houtbewerker zie...

Aan jou de keus.
    Vriendelijke groeten,

Corné

Forum Rechten