Even voorstellen

Nickje

Nieuw lid
8 nov 2019
6
2
Goede middag allen,

Mijn eerste post op het leerzame houtbewerkings forum! Ik zal me even voorstellen zodat een ieder een idee heeft wie ik ben. Mijn naam is Nick en samen met mijn vriendin woonzaam in het mooie Westland. Ik ben 25 jaartjes jong en vanaf jongs af aan bezig geweest met alles wat technisch is. Vroeger als 6 jarig mannetje lekker timmeren in de schuur vond ik prachtig. Inmiddels diverse technische opleiding gedaan, mbo & hbo en tegenwoordig werkzaamheden als werkvoorbereider/technisch tekenaar bij een constructie bedrijf. In mijn leerbaan veel op de werkvloer gewerkt waar ik veel ervaring en kennis heb opgedaan met hout/staal/elektra en zo verder.

Ik heb door de loop van de jaren al veel gereedschap verzamelend en mee leren omgaan. 1 ding is zeker, mooi gereedschap en mooie dingen maken is een verslaving. Na een dagje op kantoor vind ik het heerlijk om af en toe stof te happen.

Hopelijk hebben jullie een beetje een beeld gekregen van mij als persoon! Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag :)

Nick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.