Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Lijmresten trap

Lijmresten trap

Goedemiddag, ik ben aan het renoveren van de trap begonnen. Het tapijt was er in no time af maar nu kom ik aan bij de lijmresten. Ik heb het al met cola geprobeerd.. Heeft iemand een goede tip om het iets makkelijker te maken?

Gr

Verffrees / lakfrees van metabo is top hiervoor

Ik heb hier een aantal jaar geleden ook voor gestaan. Bij het leggen van het tapijt waren denk ik de spijkertjes en lijm in de aanbieding... Van alles geprobeerd, afbijtmiddelen en mechanisch. Uiteindelijk bleek gewoon warm water en een schuurspons de oplossing.

Dit heb ik inderdaad vaker gehoord, dat de lijm heel goed met gewoon water te verwijderen is. Lijkt me in ieder geval een poging waard.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speculaasbrok Bekijk Berichten
    Ik heb hier een aantal jaar geleden ook voor gestaan. Bij het leggen van het tapijt waren denk ik de spijkertjes en lijm in de aanbieding... Van alles geprobeerd, afbijtmiddelen en mechanisch. Uiteindelijk bleek gewoon warm water en een schuurspons de oplossing.

Ben met een verfbrander aan de gang, dit gaat zo goed dat ik gelijk de overige verfresten ook mee neem

- - - Updated - - -

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      15740052680998840981180434612299.jpg
Bekeken:   105
Grootte:   98,1 KB
ID:        91928

Forum Rechten