Lijmresten trap

knikkerkoning

Actieve deelnemer
14 jun 2019
198
47
Heerenveen
Goedemiddag, ik ben aan het renoveren van de trap begonnen. Het tapijt was er in no time af maar nu kom ik aan bij de lijmresten. Ik heb het al met cola geprobeerd.. Heeft iemand een goede tip om het iets makkelijker te maken?

Gr
 

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Ik heb hier een aantal jaar geleden ook voor gestaan. Bij het leggen van het tapijt waren denk ik de spijkertjes en lijm in de aanbieding... Van alles geprobeerd, afbijtmiddelen en mechanisch. Uiteindelijk bleek gewoon warm water en een schuurspons de oplossing.
 

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Dit heb ik inderdaad vaker gehoord, dat de lijm heel goed met gewoon water te verwijderen is. Lijkt me in ieder geval een poging waard.

Ik heb hier een aantal jaar geleden ook voor gestaan. Bij het leggen van het tapijt waren denk ik de spijkertjes en lijm in de aanbieding... Van alles geprobeerd, afbijtmiddelen en mechanisch. Uiteindelijk bleek gewoon warm water en een schuurspons de oplossing.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.