Uitverkoop / garage-sale

MarcDekker

Actieve deelnemer
23 feb 2017
41
1
Hoi Allemaal,

ik ben gevraagd om te helpen met verkopen van werkelijk een huisraad vol aan gereedschap. Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring met hoe dit te organiseren in garage-sale oid? Ik denk zelf aan alles op de foto zetten, mensen die interesse hebben kunnen op 1 ochtend langs komen en aan de deur afrekenen. Is hier interesse in? Locatie is achter Arnhem.

Er zit veel ouder kwaliteitsspul bij. Het betreft ook HBM (lintzaag, draaibank) en Aldi/Lidl apparaten. Daarnaast erg veel handgereedschap, en waanzinnig veel ijzerwaren..

De eigenaar van de huisraad is helaas overleden, en de erven hebben geen kennis hiervan. Vandaar dat ik ze help als vriendendienst. Ik weet niet of dit bericht op de juiste plek op forum staat, maar aangezien het om iets te verkopen gaat lijkt het mij van wel.

ik hoor het graag! Thanks!

Marc
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Ik heb dit een paar jaar geleden ook gedaan na het overlijden van onze penningmeester.
Met een medebestuurder een lijst samengesteld incl. foto's en een (reële) vraagprijs.
Deze lijst hebben we toen aan alle leden van de afdeling gestuurd. Men kon hierop intekenen door een mail te sturen met daarin de nummers van de artikelen die men graag wilde hebben.
Afspraak was dat bij meerdere gegadigden voor een artikel er geloot zou worden.
Na een week de boel sluiten en op een (zater)dag de ophaaldag houden.

Je zou zo'n lijst kunnen maken en hier op het forum kunnen publiceren.

Succes!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.