Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    Hallo,

Met veel aandacht heb ik dit hele verhaal gelezen en ik kan hierop het volgende zeggen:

Bedankt dat jullie mijn video met zoveel aandacht bekijken. Dit kan alleen maar betekenen voor mij dat ze de moeite waar zijn, anders zouden deze zaken nooit opvallen. Dus voor mij is dit geslaagd.

...En in verband met dat armen kruisen... Doen we niet allemaal eens iets waarvan we achteraf zeggen, Damn dat had ik beter niet gedaan? Ik denk van wel... alleen bij mij staat het op beeld, hahaha!

Iedereen bedankt voor de reacties
    Groetjes
    C
    Bezoek me op volgende kanalen om meer te zien:

Youtube
    | Facebook | Instagram | Twitter

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Natuurlijk en deze keer ging het goed, maar je mag er dan ook wel op gewezen worden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KrisG Bekijk Berichten
    Natuurlijk en deze keer ging het goed, maar je mag er dan ook wel op gewezen worden
    Natuurlijk, juist door elkaar attent te maken op zulke dingen worden we er allemaal beter en slimmer van en kunnen in dit geval ongevallen misschien vermeden worden. Dit is nu net wat ik zo leuk vind aan een forum als dit.
    Groetjes en tot een volgende
    C
    Bezoek me op volgende kanalen om meer te zien:

Youtube
    | Facebook | Instagram | Twitter

Forum Rechten