Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20
    Ziet er aantrekkelijk uit bezorgen mag altijd hier. Ons huis (Aachen) dient sws al als Amazon pakkercentrale voor vrienden in België en NL haha

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Kijk voor de aardigheid dan ook even naar de Record Power BS350 (nee, niet de Sabre uitvoering). Die is qua prijs het zelfde en qua spec misschien iets hoger. En deze is wel in Nederland te bestellen (Baptist). Puur om even een vergelijk te kunnen maken hoor.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Dan moet je het via grijze import in Nederland zien te krijgen, misschien via Duitsland, heb je gewoon europese garantie geloof ik.
    Vanuit Barneveld hoorde ik onlangs dat deze machine rond de jaarwisseling ook hier verkrijgbaar zal zijn.

Hebben jullie nog een mening over de Scheppach BASA 3 lintzaag? Lijkt goedkoper geprijst, of lever ik dan teveel in qua kwaliteit?

Ben benieuwd hoe deze zich qua kwaliteit verhoudt tot de grotere broers. Waar hebben ze precies op bezuinigd (behalve de grootte)? Zou hij deels (of zelfs grotendeels) buiten Oostenrijk gemaakt worden?
    Laatst gewijzigd door city17; 10-12-19 om 15:42.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door city17 Bekijk Berichten
    Ben benieuwd hoe deze zich qua kwaliteit verhoudt tot de grotere broers. Waar hebben ze precies op bezuinigd (behalve de grootte)? Zou hij deels (of zelfs grotendeels) buiten Oostenrijk gemaakt worden?
    Goede vraag. Het wachten is op de eerste kopers die hun ervaringen (hier) delen. Maar in het algemeen: van de grotere modellen maakt Felder/Hammer bij mijn weten de frames niet zelf, maar haalt ze uit Italië. De gietijzeren tafels komen uit Tsjechië, maar Felder slijpt ze zelf vlak (afwerking dus). Voor de overige onderdelen is het gissen, maar ik neem aan dat voor de topmodellen goed spul gesourced wordt.

Wat betreft deze nieuwe denk ik dat-ie grotendeels kan-en-klaar ingekocht is. Zeker als je de maatvoering en opbouw vergelijkt met andere merken in dit segment. Dan zie je veel overeenkomsten.

De geleidestang en de 'fence' zijn volgens mij identiek aan die van de twee andere N-s van Hammer. (Ik heb zelf een N4400).

Hmmm... interessant voor mij. Omdat ik in duitsland woon kost hij maar €671. Is een bizarre €200 goedkoper.

Kopie van mijn Record lintzaag maar de Record heeft wel gietijzeren wielen en deze volgens mij niet.
    Dus dit is gewoon een Chinees!

Kan hier nu in keulen een Elektra Beckum BAS450 kopen. Ziet er oke uit voor oke prijs. Aanrader? of te moeilijk af stellen?

Forum Rechten