Te koop: MFT Kapex

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Wegens overcompleet te koop: een in uitstekende staat verkerende MFT Kapex. Het kleine broertje van de MFT/3, om je Kapex op dezelfde hoogte te krijgen! Ideaal als kleine montagetafel, voor uiteraard de Kapex of gewoon in de woonkamer als koffietafel.

Op het werkblad zitten wat kleine vlekken en wat verfresten, niets ernstigs. Het MDF bolt niet op, het is nog mooi vlak.

Specificaties: https://www.festool.nl/producten/halfstationair-werken/multifunctionele-tafel/495465---mft-kapex
Afmetingen: (LxBxH) 869x581x790mm

Nieuwprijs: €375,-
Vraagprijs: €175,-
Levering: Ophalen in Nieuwegein

20191110_103435.jpg
20191110_103444.jpg
20191110_103518.jpg
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Ik zeg niks meer. Behalve dat ik al jaren tot volle tevredenheid zo'n tafel heb en hard zit na te denken over een tweede. Dus Klaas hoort misschien nog van mij.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Ik zeg niks meer. Behalve dat ik al jaren tot volle tevredenheid zo'n tafel heb en hard zit na te denken over een tweede. Dus Klaas hoort misschien nog van mij.

't Zeker mooi spul, en zonde om niets te laten doen. Maar de MFT/3 vult mijn ruimte al dusdanig dat deze plaats moet maken.. Als ik je er blij mee kan maken dan hoor ik het graag!
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Potver......Ik kom net uit mijn werkplaats en heb gemeten of hij er bij kon. Als deze reservering niet door gaat, dan laat even weten?
Ik was zó druk de afgelopen week dat ik er niet eerder aan toe kwam en ook een rit naar Nieuwegein niet eens kon in plannen....
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.