Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Te koop: MFT Kapex

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012

Te koop: MFT Kapex

Wegens overcompleet te koop: een in uitstekende staat verkerende MFT Kapex. Het kleine broertje van de MFT/3, om je Kapex op dezelfde hoogte te krijgen! Ideaal als kleine montagetafel, voor uiteraard de Kapex of gewoon in de woonkamer als koffietafel.

Op het werkblad zitten wat kleine vlekken en wat verfresten, niets ernstigs. Het MDF bolt niet op, het is nog mooi vlak.

Specificaties: https://www.festool.nl/producten/hal...65---mft-kapex
    Afmetingen: (LxBxH) 869x581x790mm

Nieuwprijs: €375,-
    Vraagprijs: €175,-
    Levering: Ophalen in Nieuwegein

20191110_103435.jpg
    20191110_103444.jpg
    20191110_103518.jpg

Ik zie toch een klein nadeel voor het gebruik als koffie tafel: Als je morst, is meteen de vloer vuil ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Broek Bekijk Berichten
    Ik zie toch een klein nadeel voor het gebruik als koffie tafel: Als je morst, is meteen de vloer vuil ;-)
    Zie je verkeert, omdenken de tafel is meteen schoon

🤣🤣🤣

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Heren! Praatjes vullen geen gaatjes!

Ik zeg niks meer. Behalve dat ik al jaren tot volle tevredenheid zo'n tafel heb en hard zit na te denken over een tweede. Dus Klaas hoort misschien nog van mij.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Broek Bekijk Berichten
    Ik zeg niks meer. Behalve dat ik al jaren tot volle tevredenheid zo'n tafel heb en hard zit na te denken over een tweede. Dus Klaas hoort misschien nog van mij.
    't Zeker mooi spul, en zonde om niets te laten doen. Maar de MFT/3 vult mijn ruimte al dusdanig dat deze plaats moet maken.. Als ik je er blij mee kan maken dan hoor ik het graag!

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Tafel is gereserveerd!

Potver......Ik kom net uit mijn werkplaats en heb gemeten of hij er bij kon. Als deze reservering niet door gaat, dan laat even weten?
    Ik was zó druk de afgelopen week dat ik er niet eerder aan toe kwam en ook een rit naar Nieuwegein niet eens kon in plannen....
    Laatst gewijzigd door Jan van den Broek; 14-11-19 om 11:08.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Hoi Jan,

Had dat geroepen! Ik moet je helaas teleurstellen, hij is net verkocht...

Er mag een slotje op dit topic...

Forum Rechten