Doorontwikkelen van een Chinees <|;)

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Aankomende maand gaat er een wereldje open voor mij ik mag cnc gefreesde bamboe delen samen stellen tot bar bladen oa.

Daar ik al eens heb lopen zinspelen op het ombouwen van mijn wandzaag naar cnc blijft het kriebelen en de toekomst.

Dus wil ik eens onderzoeken of dit alles haalbaar is voor mij en wil ik eens onderzoeken hoe dit alles betaalbaar zou kunnen blijven.

eisen:
volwaardige plaat moet passen, liefst 3050x1220x maximaal 40mm
stofafzuiging tot de max! (Wel zo prettig)
in eerste instantie is snelheid geen pre nauwkeurigheid echter wel!
vakuum tafel eronder.

Maar nu, de Chinees.

waarom geen basis betrekken uit China want voor een paar duizend euro koop je daar heel veel kilo’s staal met besturing en al, plug & play geïnstalleerd in de werkplaats door jawel een Chinees. En deze doorontwikkelen.

Ik had al uitgerekend dat als ik zelf de portaal las en het bed ik om en nabij de 3500 euro ex kwijt ben aan staal en uren en dan moet de techniek er nog in.

ofwel gek gedacht of al eerder gedaan?
Ben benieuwd.

En geen haast in dit alles tenzij ik over een maand denk, wat heb ik al die jaren lopen zagen dan.... zo rechtdoor en weer en nog een x....

grtz m20563E9C-5461-427F-8A10-4179D31333F3.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.