Redelijke SPOED Arnhem/Nijmegen > ribben frezen.

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Hallo,

ik heb voor een project op zeer kort termijn een aantal ribben (16 stuks) nodig die exact gefreesd moeten worden.
past allemaal op 1 plaat 2440x1220x18mm dxf al gemaakt.
Zoek dus alleen maar een beetje machinale tijd en het zou mij een hoop werk en ge-reis schelen.

wie?

groet machiel
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
John

plaat is 2440x1220x18 2x uitvoeren
materiaal mag 1 iedere multiplex zijn .
Alvast dank voor het mee denken!

Groet machiel

wall rib 2x uitvoeren.jpg
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Zal ik doen, Mn appeltje is aan het updaten maar zodra deze klaar is heb je het bestand.

Groet machiel.
 

FonSmkb

Actieve deelnemer
22 dec 2018
28
0
Zuid-Limburg
Ik begrijp het gemak van CNC, maar waarom niet 1x uitvoeren en dat deel gebruiken als mal? Daarmee aftekenen op je plaat, met een lint- of decoupeerzaag grof uitzagen en met een kopieerfrees op maat frezen. Het is natuurlijk meer werk, maar is toch vrij snel uit te voeren.
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Bij jou in Nijmegen zit een bedrijf met de naam Samosa.
Zij beschikken over (laser) cnc machines.
Wij beschikken over meerdere CNC frees- en laser machines voor onze producties. U kunt ook gebruik maken van ons machinepark voor uw eigen projecten. Wij verhuren onze machines aan diverse bedrijven. Interesse? Bel 024-4200035 of mail naar: info@samosa.nl

Groet,
Jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.