Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Question Gereedschapwinkels omgeving Ede

Hoi,

Komende zaterdag ben ik in Ede en ik vroeg me af of er in de omgeving gereedschapwinkels zijn die de moeite waard zijn.
    Heeft iemand tips voor mij?

Thomas

op 20-25km zit Baptist (Arnhem)

Felder zit in Barneveld. Maar ik weet niet of dat die op zaterdag open zijn.

Charel09 en Superkees,bedankt voor jullie reacties.
    Voor het overige moet ik constateren, gezien het aantal reacties, dat het blijkbaar droevig is gesteld met gereedschapwinkels aldaar.
    Maar het zou ook kunnen dat ik mijn vraag bij moet stellen.
    Dus: zijn er uberhaupt gereedschapwinkels in Ede en omgeving?

Kom niet uit die buurt dus kan je geen ervaringen vertellen over de diverse winkels. Je kunt even op google kijken, heb je een lijstje metadressen. Maar zoek je iets specifiek? Of wil je gewoon lekker kijken en je verlanglijstje maken voor volgende maand? Dan zou ik toch even doorrijden naar de baptist. Daar even koffiedrinken en je verlekkeren aan veel moois.

Ja hoor de standaard bouwmarkten
    Je hebt dozon en Gerritse/isero in Veenendaal maar dat zijn volgens mij alleen groothandels
    En in ederveen zit ik dacht bouwcentrum ederveen die hebben ook wel wat festool enzo volgens mij
    Maar wat zoek je dan precies? Of gewoon even een uitje omdat je toch in de buurt bent

Gr jelle

Gewoon een uitje, heb niks speciaals nodig.
    Maar wellicht dat na een bezoekje aan Ede en omgeving (baptist) opeens blijkt dat ik nog allerlei gereedschap moét hebben

en denk eraan dat je bij Baptist kunt ‘onderhandelen’, mocht je online ergens anders goedkoper vinden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomasz Bekijk Berichten
    Gewoon een uitje, heb niks speciaals nodig.
    Maar wellicht dat na een bezoekje aan Ede en omgeving (baptist) opeens blijkt dat ik nog allerlei gereedschap moét hebben

Wees verstandig en blijf thuis, je hebt dat gereedschap echt niet (niet echt) nodig.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charel09 Bekijk Berichten
    en denk eraan dat je bij Baptist kunt ‘onderhandelen’, mocht je online ergens anders goedkoper vinden
    Dat is goed om te weten, ik heb mijn zwaluwstaartzaag van Veritas elders gekocht omdat ik hem bij Baptist te duur vond (10-15 euro duurder). En zo vind ik ze ook voor andere dingen nogal aan de prijs.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten