Gereedschapwinkels omgeving Ede

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.955
797
Omgeving Leiden
Hoi,

Komende zaterdag ben ik in Ede en ik vroeg me af of er in de omgeving gereedschapwinkels zijn die de moeite waard zijn.
Heeft iemand tips voor mij?

Thomas
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.955
797
Omgeving Leiden
Charel09 en Superkees,bedankt voor jullie reacties.
Voor het overige moet ik constateren, gezien het aantal reacties, dat het blijkbaar droevig is gesteld met gereedschapwinkels aldaar.:eek:
Maar het zou ook kunnen dat ik mijn vraag bij moet stellen.
Dus: zijn er uberhaupt gereedschapwinkels in Ede en omgeving?
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Kom niet uit die buurt dus kan je geen ervaringen vertellen over de diverse winkels. Je kunt even op google kijken, heb je een lijstje metadressen. Maar zoek je iets specifiek? Of wil je gewoon lekker kijken en je verlanglijstje maken voor volgende maand? Dan zou ik toch even doorrijden naar de baptist. Daar even koffiedrinken en je verlekkeren aan veel moois.
 

jellevK

Actieve deelnemer
26 feb 2018
62
1
Veenendaal
Ja hoor de standaard bouwmarkten:p
Je hebt dozon en Gerritse/isero in Veenendaal maar dat zijn volgens mij alleen groothandels
En in ederveen zit ik dacht bouwcentrum ederveen die hebben ook wel wat festool enzo volgens mij
Maar wat zoek je dan precies? Of gewoon even een uitje omdat je toch in de buurt bent

Gr jelle
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.955
797
Omgeving Leiden
Gewoon een uitje, heb niks speciaals nodig.
Maar wellicht dat na een bezoekje aan Ede en omgeving (baptist) opeens blijkt dat ik nog allerlei gereedschap moét hebben:rolleyes:
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Gewoon een uitje, heb niks speciaals nodig.
Maar wellicht dat na een bezoekje aan Ede en omgeving (baptist) opeens blijkt dat ik nog allerlei gereedschap moét hebben:rolleyes:



Wees verstandig en blijf thuis, je hebt dat gereedschap echt niet (niet echt) nodig.:cool::p
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
958
305
Rosmalen
en denk eraan dat je bij Baptist kunt ‘onderhandelen’, mocht je online ergens anders goedkoper vinden

Dat is goed om te weten, ik heb mijn zwaluwstaartzaag van Veritas elders gekocht omdat ik hem bij Baptist te duur vond (10-15 euro duurder). En zo vind ik ze ook voor andere dingen nogal aan de prijs.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.