Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Minimax SC 2C prijs

Ik bezit het kleine broertje/zusje van de SC 2, de ST 1, en moet zeggen, het verschil tov een zaagtafel zoals de CS50/70 is erg merkbaar. Het werkt behoorlijk rustig om een apparaat gewoon stevig op de grond te hebben. Het is heerlijk om een roltafel langs het zaagblad te hebben. Ik heb ook naar cabinet saws zoals de Harvey gekeken, maar de roltafel verandert totaal hoe je werkt en wil nu absoluut niet meer terug. Ik heb geen leger aan jigs nodig om te doen wat ik wil.

Ik heb de zaagtafel in Nederland besteld, omdat ik niet op de hoogte was van de duitse prijs, maar, zelfs dan nog heb ik geen seconde spijt van mijn aankoop.

@Willem11 bedankt voor je insights in jouw gedachten Ik zal de mijne er nog eens over laten gaan!

Mijn huidige zaag heeft geen sliding table, en dat is juist een van mijn wensen. Heb ik het echt nodig, nee. Maar op mijn huidige zaag (elektra beckum pk250) werkt een table sled toch niet echt heel lekker. Bovendien is die lang niet zo veelzijdig en flexibel als een sliding table.

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de sliding table.
    Maar ik kom er vanzelf achter want ik heb um gekocht!
    In Duitsland, levering binnen 2 weken.

Mijn vrouw vroeg waarom ik nu al een hele grote schoen heb gezet. Die zal nog gek opkijken...een Italiaanse machine uit Spanje.

Gefeliciteerd, mooie machine voor een prima prijs hoor! Alvast veel plezier ermee!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem11 Bekijk Berichten
    Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de sliding table.
    Maar ik kom er vanzelf achter want ik heb um gekocht!
    In Duitsland, levering binnen 2 weken.

Mijn vrouw vroeg waarom ik nu al een hele grote schoen heb gezet. Die zal nog gek opkijken...een Italiaanse machine uit Spanje.
    Wauw! Gefeliciteerd! Heeeeel benieuwd!!

heb je hem al binnen Willem11?

Volgens mij wel, ik las het ergens! Benieuwd naar een update en pics!

Jazeker, ik heb hem. Ben nu aan het afstellen en stofafzuiging aan het aanpassen etc. Ik zal volgende week een verslagje doen.

De conclusie is alvast dat ik qua kwaliteit en prijs bijzonder tevreden ben met de keuze voor deze Minimax (onder de naam Holzkraft in Duitsland).

Forum Rechten