Minimax SC 2C prijs

SimondelaCourt

Actieve deelnemer
19 jul 2016
198
16
Neede
Ik bezit het kleine broertje/zusje van de SC 2, de ST 1, en moet zeggen, het verschil tov een zaagtafel zoals de CS50/70 is erg merkbaar. Het werkt behoorlijk rustig om een apparaat gewoon stevig op de grond te hebben. Het is heerlijk om een roltafel langs het zaagblad te hebben. Ik heb ook naar cabinet saws zoals de Harvey gekeken, maar de roltafel verandert totaal hoe je werkt en wil nu absoluut niet meer terug. Ik heb geen leger aan jigs nodig om te doen wat ik wil.

Ik heb de zaagtafel in Nederland besteld, omdat ik niet op de hoogte was van de duitse prijs, maar, zelfs dan nog heb ik geen seconde spijt van mijn aankoop.
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
@Willem11 bedankt voor je insights in jouw gedachten :) Ik zal de mijne er nog eens over laten gaan!

Mijn huidige zaag heeft geen sliding table, en dat is juist een van mijn wensen. Heb ik het echt nodig, nee. Maar op mijn huidige zaag (elektra beckum pk250) werkt een table sled toch niet echt heel lekker. Bovendien is die lang niet zo veelzijdig en flexibel als een sliding table.
 

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de sliding table.
Maar ik kom er vanzelf achter want ik heb um gekocht!
In Duitsland, levering binnen 2 weken.

Mijn vrouw vroeg waarom ik nu al een hele grote schoen heb gezet. Die zal nog gek opkijken...een Italiaanse machine uit Spanje.
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de sliding table.
Maar ik kom er vanzelf achter want ik heb um gekocht!
In Duitsland, levering binnen 2 weken.

Mijn vrouw vroeg waarom ik nu al een hele grote schoen heb gezet. Die zal nog gek opkijken...een Italiaanse machine uit Spanje.

Wauw! Gefeliciteerd! Heeeeel benieuwd!!
 

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Jazeker, ik heb hem. Ben nu aan het afstellen en stofafzuiging aan het aanpassen etc. Ik zal volgende week een verslagje doen.

De conclusie is alvast dat ik qua kwaliteit en prijs bijzonder tevreden ben met de keuze voor deze Minimax (onder de naam Holzkraft in Duitsland).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.