Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Bezoek aan Annette Koehnen

Al vanaf de eerste keer dat ik haar zag was ik onder de indruk van haar prachtige werk. Die eerste keer was twee jaar geleden op Fort bij Vechten. Laatst won ze nog de eerste prijs bij de wedstrijd "knappe kistjes donderse doosjes" in de categorie massief hout bij de professionals.

Annette heeft een waanzinnig mooie opleiding gehad in de USA bij Krenov. Ik zou zeggen bekijk haar website eens. http://www.fingerprintfurniture.nl/

Vandaag ben ik bij haar langs geweest in de buurt van Heerhugowaard in Noord Holland. Annette wat een geweldige mooie werkplaats heb je, met een fantastische sfeer en uitstraling. Ik vond het zeer gezellig en een mooi ervaring om daar bij jou te zijn. Thanks!

Attached files

Re: Bezoek aan Annette Koehnen

Hemski, onze vliegende reporter in het veld! Mooi verhaal en 2 prijswinnaars op 1 foto!! Maarre.. wie heeft die foto nu gemaakt? Dezelfde truc haalde je ook al uit met Andrew Crawford. Heb je een mooie assistente?

jaap

Die heb ik nog niet. Was dit een open sollicitatie van je?

Neem je direct aan! 8-)

You meet the nicest people on this forum!!

jaap

Ik heb een nieuw begrip voor jou ontwikkeld hemski, als aanvulling op een globetrotter en dat is een wwtrotter oftewel een woodworkingtrotter
    Ja, Annette, die kan er wat van en dan had ze deze zomer toch ook een prijs gewonnen met een stoel. Bij Dick. Toch?

heb even voor je gezocht dopeling en kijk: http://www.dick.biz/dick/page/50_01_...hle/detail.jsf
    Wij maken graag plaats voor 2 van deze stoelen!!

jaap

Attached files

Zo zie je maar: Kennis is pracht.

Begrijp ik nou dat je twee van deze stoelen bij Annette hebt besteld Jaap?

Potverdulleme,........ plofkont, :lol:

ha bas -
    bedankt voor je PR!wie weet wordt ik nog beroemd...

he jaap...
    zo ... ik begrijp dat je twee armstoelen will bestellen bij mij....
    ik hoor graag van je!

groet
    annette

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

wowww, wat een vakwerk. website ziet er super uit maar de werkstukken zijn werkelijk fantastisch. hulde,hulde!!!!

zou ook graag een bezoekje brengen

rick

hoi rick-

bel even als je langs will komen.bezoekers zijn altijd welkom!

groet
    annette

Forum Rechten