Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Verf droogrek met GRATIS plannen

Hallo,

Omdat ik in de toekomst veel kastdeuren moet schilderen, heb ik een verf droogrek gemaakt.
    Ik heb een kleine werkplaats, dus het rek moest opvouwbaar zijn en zo klein mogelijk zijn om op te bergen.
    Door de vele gleuven in het rek zijn de steunbeugels in hoogte verstelbaar.

Misschien zal deze video je inspireren

Groeten
    C

Bezoek me op volgende kanalen om meer te zien:

Youtube
    | Facebook | Instagram | Twitter

Mooi ontwerp en mooi gemaakt ook!

Leuk ontwerp, mooi bedacht! Maar is de constructie als geheel en zijn de losse dragers wel stabiel/sterk genoeg om een beetje gewicht te kunnen dragen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost79 Bekijk Berichten
    Leuk ontwerp, mooi bedacht! Maar is de constructie als geheel en zijn de losse dragers wel stabiel/sterk genoeg om een beetje gewicht te kunnen dragen?
    Ik was zo goed als zeker voor ik het bouwde dat dit stabiel zou zijn door de verbindingen die ik maakte. Tot mijn verbazing is het nog steviger dan ik dacht.
    Na een snelle test weet ik dat per arm wel 10 kilo kan gedragen worden dus daar zit ik ook veilig.

Ik ben zelf heel tevreden met dit rek, het voldoet aan alle eisen die ik had om te kunnen passen in mijn werkplaats.

Groeten
    Bezoek me op volgende kanalen om meer te zien:

Youtube
    | Facebook | Instagram | Twitter

Natuurlijk lang niet zo mooi als de oplossing van Chris, maar van die stalen plankdragers aan een rail die je aan de muur bevestigt zijn ook erg handig. Zit het in de weg? Dan haal je de dragers gewoon even van de rail af! Even omwikkelen met ducttape voorkomt dat ze je hout bekrassen.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten