Verf droogrek met GRATIS plannen

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Hallo,


Omdat ik in de toekomst veel kastdeuren moet schilderen, heb ik een verf droogrek gemaakt.
Ik heb een kleine werkplaats, dus het rek moest opvouwbaar zijn en zo klein mogelijk zijn om op te bergen.
Door de vele gleuven in het rek zijn de steunbeugels in hoogte verstelbaar.


Misschien zal deze video je inspireren


Groeten
C

 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Leuk ontwerp, mooi bedacht! Maar is de constructie als geheel en zijn de losse dragers wel stabiel/sterk genoeg om een beetje gewicht te kunnen dragen?
 

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Leuk ontwerp, mooi bedacht! Maar is de constructie als geheel en zijn de losse dragers wel stabiel/sterk genoeg om een beetje gewicht te kunnen dragen?

Ik was zo goed als zeker voor ik het bouwde dat dit stabiel zou zijn door de verbindingen die ik maakte. Tot mijn verbazing is het nog steviger dan ik dacht.
Na een snelle test weet ik dat per arm wel 10 kilo kan gedragen worden dus daar zit ik ook veilig.

Ik ben zelf heel tevreden met dit rek, het voldoet aan alle eisen die ik had om te kunnen passen in mijn werkplaats.

Groeten
 

't Wolt

Actieve deelnemer
2 dec 2018
269
13
Amersfoort
www.twolt.nl
Natuurlijk lang niet zo mooi als de oplossing van Chris, maar van die stalen plankdragers aan een rail die je aan de muur bevestigt zijn ook erg handig. Zit het in de weg? Dan haal je de dragers gewoon even van de rail af! Even omwikkelen met ducttape voorkomt dat ze je hout bekrassen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.