Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Te koop Hammer lintzaag N3800 Krachtstroom (3x230volt) bouwjaar 2016

Te koop Hammer lintzaag N3800 krachtstroom (3x220V) bouwjaar 2016

Omdat ik simpelweg te weinig werk heb voor de lintzaag verkoop ik deze, hooguit een keer of 10 gebruikt.
    Inclusief diverse linten.
    Is een krachtstroom (3x220V) versie, nieuw gekocht in 2016 bij Hammer/Felder in Barneveld

Voor een eerlijke prijs 1200,- kan eventueel voor vervoer zorgen (max. 100 rond Boxmeer of brandstof bijdrage)

MvG Jan RB

foto's volgen deze week (in absolute nieuwstaat)
    Laatst gewijzigd door JanRB; 03-11-19 om 19:43. Reden: jaartal inconsistent

Ik heb wel interesse, zou u mij de aankoopbon kunnen doorsturen aub?

Volgens de huidige catalogus is de machine namelijk enkel in 3x400V of in 1x230V beschikbaar. Ik heb 3x400V.
    Laatst gewijzigd door Willi; 03-11-19 om 21:32.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi Bekijk Berichten
    Ik heb wel interesse, zou u mij de aankoopbon kunnen doorsturen aub?

Volgens de huidige catalogus is de machine namelijk enkel in 3x400V of in 1x230V beschikbaar. Ik heb 3x400V.

Hallo Willi,

de aansluiting vormt meestal verwarring :-)
    De machine word aangesloten op het Nederlandse 3 fasen netwerk => 1xGnd / 1xN / L1/L2/L3
    tussen de fasen onderling (L1/L2/L3) staat 400V , tussen N en L1 staat 220V / tussen N en L2 staat 220V / tussen N en L3 staat 220V
    Hoe de machine dit verwerkt hangt af van hoe deze intern is geschakeld de aangesloten fasen richting de motor schakelt),
    dit is voor de gebruiker verder oninteressant.
    Als ik op de bon kijk geeft de importeur 3x400V aan, dat betekent dat de machine intern in driehoek staat :-)

MvG JanRB

ik stuur je zo de leverbon van Hammer

het is niet gebruikelijk om het 3x 400V net als 3x220V te betitelen omdat tussen fase en nul 220 zou staan.
    Het wordt gewoon 3x 400 genoemd en hoe de motor is aangesloten is afhankelijk vh type motor,gebruikeljk is 220/380 motor waarbij de motor op een 3x 400 (380) net in ster staat met uiteindelijjk 220 v over de spoel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dunhans Bekijk Berichten
    het is niet gebruikelijk om het 3x 400V net als 3x220V te betitelen omdat tussen fase en nul 220 zou staan.
    Het wordt gewoon 3x 400 genoemd en hoe de motor is aangesloten is afhankelijk vh type motor,gebruikeljk is 220/380 motor waarbij de motor op een 3x 400 (380) net in ster staat met uiteindelijjk 220 v over de spoel.

Hoi Dunhans,

Dank je wel voor het bevestigen van mijn uitleg :-)

MvG Jan

Excuus niet goed gelezen

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Je een hebt PB.
    Vriendelijke groeten,

Corné

Machine is verkocht, draadje kan worden gesloten :-)

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten