beeldhouwkopieerfrees

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
[h=1]Te koop prachtige beelhouwkopieerfrees .[/h]Maakt 4 kopieën van een origineel , kan 3 d frezen , maar ook 2 d . speciaal gemaakt voor kerkbeelden en dergelijke . max werkstuklengte 150 cm ( kan eventueel langer ) en rond 60 cm . met grote kist vol frezen . 380 volt
Hij staat in drie stukken op zolder en ik fotografeer morgen even e.e.a. , tot die tijd een klein voorbeeld van een soortgelijke machine .dan krijg je een beeld van hoe hij werkt , de mijne is alleen dieper , en langer ! Stond tot voor een jaar terug nog opgesteld , en toen is ook een motor vervangen , die heeft nog geen 6 uur gewerkt ! tegen elk aannemelijk bod
Ik heb er altijd lindenhouten kerstgroepen mee gefreesd . beeldhouwkopieerfrees.jpg
 

yoek

Actieve deelnemer
19 jul 2013
215
6
Oisterwijk
Prijs en waar op te halen?


Te koop prachtige beelhouwkopieerfrees .

Maakt 4 kopieën van een origineel , kan 3 d frezen , maar ook 2 d . speciaal gemaakt voor kerkbeelden en dergelijke . max werkstuklengte 150 cm ( kan eventueel langer ) en rond 60 cm . met grote kist vol frezen . 380 volt
Hij staat in drie stukken op zolder en ik fotografeer morgen even e.e.a. , tot die tijd een klein voorbeeld van een soortgelijke machine .dan krijg je een beeld van hoe hij werkt , de mijne is alleen dieper , en langer ! Stond tot voor een jaar terug nog opgesteld , en toen is ook een motor vervangen , die heeft nog geen 6 uur gewerkt ! tegen elk aannemelijk bod
Ik heb er altijd lindenhouten kerstgroepen mee gefreesd . Bekijk bijlage 91584
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
de bovenste twee foto's zijn van het bovengedeelte , ende onderste foto van het onderstel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.