Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 53
    Beterschap Roeland, hopelijk zit t komende periode mee en kun je weer snel aan de slag...
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Beterschap.

Beterschap!

Getderrie als het allemaal maar goed komt !
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2014
    aj, hopen dat het allemaal een beetje aan elkaar groeit.
    Ik heb een paar jaar geleden een tik van een vlakbank gehad en kan uit ervaring vertellen dat dat slim nog aangenaam was.

Je ziet het, je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn! Een ongeluk zit in een klein hoekje.
    Van harte beterschap!
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Al mijn goede gedachten voor een snel herstel gaan uit naar je uit, Roeland!

Hartelijke groet van Fons

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Owowowowowowwwww......Een spoedig en volledig herstel gewenst Roeland.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Van harte beterschap en een voorspoedig en volledig herstel.

Laat dit een waarschuwing zijn voor een ieder. Onderken waar bij elke machine de gevarenzone zit en handel dienovereenkomstig. Er bestaan geen veilige short-cuts. Blijf bij handgereedschap achter het scherpe deel. Gebruik bij machinaal aangedreven de vereiste veiligheidsmiddelen. Stop als je vermoeidheid aan voelt komen. En een haastklusje doen is vragen om problemen.

Ik heb gelukkig nog geen ernstige verondingen opgelopen. En ik hoop dat zo te houden. Terwijl ik dit op m'n toetsenbord in tik zit ik naar een schram te kijken op m'n linker duim waar ik met een Japanse zaag terecht kwam toen die uitschoot. Dat is voor mij een teken dat ik nog niet voorzichtig genoeg ben. Ik ben gelukkig niet zo eigenwijs dat ik er geen lering uit trek.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Beterschap.
    sometimes you just need a bigger hammer

Forum Rechten