Roeland Brekelmans in de lappenmand

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Fijn te horen dat alles (op den duur) zal herstellen! Ik wens je nogmaals sterkte toe en hoop dat je hier gedurende de revalidatie genoeg inspiratie kan opdoen en kennis mag blijven delen!
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Zaterdagmiddag even op ziekenbezoek geweest bij Roeland.

Het gaat wel goed met hem, maar hij maakt zich wel zorgen over zijn hand, hoe snel de fijne motoriek het weer gaat doen. De wijsvinger is licht geraakt door het zaagblad maar is nog erg stijf en gezwollen. De duim is prachtig hersteld door de plastisch chirurg.

Jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten van hem, het speet hem enorm dat hij Open Dag Hout moest missen en de contacten met forummers daar. Hij was erg blij met de reacties op het forum en via persoonlijke berichten, het heeft hem goed gedaan.

jaap

IMG_2581.jpg
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Als het maar goed komt !!!! alleen zal elke dag dat het nog niet kan/lukt voor Roeland wel een week lijken .
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Het was gezellig Jaap,

Die middag is op de hand Poly een spalk aangemeten welke ik minimaal 6 weken moet dragen!
Deze zorgt voor de noodzakelijke inmobilisatie van onderarm,pols en vinger en duim.
Om te voorkomen dat mijn buigpees van de duim van het bot afscheurt.( de pees is nu vastgezet met een titanium pin met vleugels aan het bot) de bedoeling hiervan is dat het bot terug groeit en de pees weer vastgroeit aan het bot.

Vanmiddag moet ik weer naar de hand Poly voor controle. Ik zal op deze plek jullie op de hoogte houden van mijn herstel.
Nogmaals hartelijk dank voor jullie fijne reacties dit word door mij zeer gewaardeerd.
En wellicht dat ik binnenkort weer eens wat projecten post.

Groetnis, Roeland
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Hallo Roeland,

Hopelijk gaat alles weer goed komen, al zal het nog wel even doorbijten worden.
Hou de moed erin, tot ziens en vriendelijke groeten, :).
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Hou je taai grote vriend.

Ik hoop dat je snel herstelt, neem goed je tijd om te rusten.
mocht ik iets voor je kunnen betekenen, dan weet je me te vinden.
Gr Danny
 

Eric55

Actieve deelnemer
6 dec 2015
456
152
Hattemerbroek - N.O Veluwe
Lees nu pas dit bericht! Ik had je al gemist op de open dag hout, want daar kijk ik altijd wel naar uit, om een paar tips of een mooi stukje gereedschap van je mee te nemen!
Wens je veel sterkte in de komende periode, en laat hier zo af en toe eens horen hoe het met je gaat!
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Roeland We zijn nu een maandje verder ...... de vraag .. gaat het heling proces als verwacht hopelijk wat sneller en beter .
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Even een update,

Hartelijk dank voor alle reactie's.

Ben nu inmiddels een kleine maand weer aan het werk vooralsnog voor halve dagen. De kracht en motoriek en het gevoel zit nu op zo'n 50/60 procent.
Flink wat hand fysio nog voor de komende tijd hoewel dit nu ivm het corona virus op een laag pitje staat. Oefen meerdere malen per dag nu thuis.

Kan rustig doorwerken in de werkplaats maar afleveren van werk en de basiscursussen liggen nu stil voor de komende tijd, waarschijnlijk tot 1 juni.

Maar ik voel me goed en positief.

groetnis,

Roeland
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.