Roeland Brekelmans in de lappenmand

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Hé wat jammer Roeland, ik ga je zondag missen maar hoop dat je goed hersteld van dat ongeluk.
Van harte beterschap, groetjes en tot ziens.
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Dag grote vriend, poosje niet gesproken, rot om te horen dat je pech hebt gehad.

Mocht ik iets voor je kunnen betekenen laat het me weten.

Sterkte en laten we hopen dat je weer snel beter bent.

Gr Danny
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
ai da's niet fijn. Veel beterschap Roeland en een spoedig herstel!

- - - Updated - - -

ai da's niet fijn. Veel beterschap Roeland en een spoedig herstel!

- - - Updated - - -

ai da's niet fijn. Veel beterschap Roeland en een spoedig herstel!

- - - Updated - - -

ai da's niet fijn. Veel beterschap Roeland en een spoedig herstel!
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Ik ken je ook niet persoonlijk, maar heb met je te doen. Zulke zaken zijn nooit fijn. Hopelijk komt het allemaal weer goed.
 
Laatst bewerkt:

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Ik ken je ook niet persoonlijk, maar heb met je te doen. Zulke zaken zijn nooit fijn. Hopelijk komt het allemaal weer goed.
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Van harte beterschap gewenst! Nachtmerrie van iedere houtbewerker, laat staan voor een professional. Hoop dat de uiteindelijke schade meevalt en het herstel goed verloopt.
 

tuoh

Oud hout
Zo een "ongewenste" rustpauze is het ideale ogenblik om pen en papier boven te halen en wat nieuwe ideeën uit te werken.
Die zien we dan binnen een paar maanden wel verschijnen.

In elk geval veel beterschap en een spoedig herstel gewenst.

Mvg,

André
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Misschien wil Roeland wel als bezoeker naar het evenement maar is het vervoer een probleem neem aan dat autorijden niet gaat .
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Roeland, heel veel beterschap en sterkte met de pauze.
Het is wel ironisch: de Nederlandse Koning van het handgereedschap die geveld wordt door een elektrische zaag......
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Beste forumers,

Allereerst hartelijk dank voor jullie reacties en beterschap wensen. Dat doet mij heel veel goed.
Het herstel traject gaat iets langer duren als gedacht, voor de komende 8 weken is de boel geinmobiliseerd middels een brace en kan en mag ik dus niet werken. Daarna ga ik het revalidatie traject in welke 8 tot 12 weken gaat duren. Gedurende deze tijd mag ik voorzichtig weer aan het werk. De prognose is dat ik volledig weer zal herstellen de fijne motoriek zal wat langer gaan duren (1jaar)
Ik heb dus genoeg tijd om wat leuke (hout) boeken te lezen :)

Maar momenteel staat mijn hoofd nog niet naar werken of nieuwe ideetjes bedenken, ben nog teveel bezig met de pijn bestrijding.
Dus voor nu even pas op de plaats.

Met hartelijke groet, Roeland
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.