Roeland Brekelmans in de lappenmand

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Belt gisteren Roeland Brekelmans met het bericht dat hij vorige week een lelijk ongeluk met zijn zaagmachine heeft gehad. Gelukkig zitten alle vingers er nog aan, maar een paar zijn lelijk beschadigd geraakt. Zijn arm zit in het gips, hij is zit nog aardig aan de pijnstillers en komt tot zijn grote spijt niet naar Open Dag Hout. Hij denkt een maand of 4 uit roulatie te zijn.

Vanaf deze plek van harte beterschap Roeland!!

jaap
 

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Inderdaad veel beterschap en weer een herinnering dat we voorzichtig moeten zijn met alle machines.
 

HansB

Actieve deelnemer
7 okt 2014
525
0
Regio Arnhem
aj, hopen dat het allemaal een beetje aan elkaar groeit.
Ik heb een paar jaar geleden een tik van een vlakbank gehad en kan uit ervaring vertellen dat dat slim nog aangenaam was.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Je ziet het, je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn! Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Van harte beterschap!
 

WR1944

Oud hout
Van harte beterschap en een voorspoedig en volledig herstel.

Laat dit een waarschuwing zijn voor een ieder. Onderken waar bij elke machine de gevarenzone zit en handel dienovereenkomstig. Er bestaan geen veilige short-cuts. Blijf bij handgereedschap achter het scherpe deel. Gebruik bij machinaal aangedreven de vereiste veiligheidsmiddelen. Stop als je vermoeidheid aan voelt komen. En een haastklusje doen is vragen om problemen.

Ik heb gelukkig nog geen ernstige verondingen opgelopen. En ik hoop dat zo te houden. Terwijl ik dit op m'n toetsenbord in tik zit ik naar een schram te kijken op m'n linker duim waar ik met een Japanse zaag terecht kwam toen die uitschoot. Dat is voor mij een teken dat ik nog niet voorzichtig genoeg ben. Ik ben gelukkig niet zo eigenwijs dat ik er geen lering uit trek.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.