Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Eerder dit jaar een cursus ambachtelijk houtbewerken gedaan via het ambachtshuysbrabant. Dat was in Den bosch.
    Momenteel deel 2 in Breda.

Leuk om te doen, niet te duur.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twdi Bekijk Berichten
    Ik heb een basis en vervolg cursus fijnhoutbewerking gedaan bij Heijkers fijnhoutatelier. Hij geeft ze in Boxel en op het Summa collega in veldhoven. Ik vond het erg leuk, leerzaam en vooral gezellig. Mathijs weet het ook goed uit te leggen. Een aanrader dus als je de basis wil leren. Ik vind het wel erg lastig om mooi strak werk te maken, maar dat ligt aan mij :-)

Dus de aanbieder die Joop hier ook aan gaf.

Ik zal de andere genoemde partijen eens bekijken
    ik ben ook bij Mathijs begonnen, ook 2 cursussen gedaan. Erg leerzaam en idd gezellig! En wat ik ook geleerd heb: geduld en oefenen, oefenen, oefenen. Geduld gaat mij steeds beter af, maar ik ben dan ook al 50+ (ouwe lul? Pfff...)

Ik ga eens kijken naar die cursus Bovenfrees gebruiken in Helmond.

+1 voor Mathijs ��. Secuur werken en geduld. Dat breekt er bij mij nog wel eens aan. Ik heb twee cursussen gedaan en wellicht doe ik de derde ook nog wel een keer!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiertebreeddaartelang Bekijk Berichten
    Eerder dit jaar een cursus ambachtelijk houtbewerken gedaan via het ambachtshuysbrabant. Dat was in Den bosch.
    Momenteel deel 2 in Breda. Leuk om te doen, niet te duur.
    Die hebben leuke opleidingen. Heb een mail gestuurd voor extra info. Thx!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiertebreeddaartelang Bekijk Berichten
    Momenteel deel 2 in Breda. Leuk om te doen, niet te duur.
    Die hebben leuke opleidingen. Heb een mail gestuurd voor extra info. Thx!

Wellicht wat verder weg, maar kijk eens naar opleiding meubelmaker bij Syntra Limburg (België)

Forum Rechten