Makita 446 L klasse bouwstofzuiger met cycloon en groot stalen vat

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
213
15
culemborg
Hoi, we zijn de werkplaats aan het opruimen.

De makita stofzuiger met cycloon gebruik ik eigenlijk niet meer en mag weg. De stofzuiger doet het prima en heeft een handmatige push-to-clean functie.
Ik heb m aangesloten op een dustcommander cycloon met een stalen vat.
Dat functioneert, maar om t optimaal te laten werken is het verstandig om de aansluitingen wat beter te maken (is nu ducttape) de deksel van het stalen vat heb ik met tochtstrip bekleed en deze is helemaal luchtdicht.

De stofzuiger los was nieuw €385,-
Vraagprijs voor de hele set is €200,-

IMG_20191025_171539.jpg

IMG_20191025_171550.jpgIMG_20191025_171600.jpgIMG_20191025_171634.jpg
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Hallo,

Ik heb al een Makita stofzuiger maar wel interesse in het vat en de cycloon, ben je bereid die apart te verkopen?
Zo ja, waar is het eventueel op te halen, zo een vat versturen wordt niks 😀
 

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
213
15
culemborg
Hallo,

Ik heb al een Makita stofzuiger maar wel interesse in het vat en de cycloon, ben je bereid die apart te verkopen?
Zo ja, waar is het eventueel op te halen, zo een vat versturen wordt niks 

Hoi Martijn, Als het even kan dan verkoop ik het liefste alles in een keer. Mocht dat nou toch niet lukken dan wil ik het vat en de cycloon ook los verkopen.
 

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
213
15
culemborg
Hoi Bezigebever,

Ja ik heb nog een hoop spullen liggen inderdaad. (is een verzameling van hulpstukken van stofzuigers). Weet niet of alles origineel van Makita is hoor.
 

-Peters-

Actieve deelnemer
19 sep 2016
135
42
Net opgehaald, hartelijk ontvangen en nog een rondleiding gekregen ook 😀
Zeer leuk om te zien wat ze daar allemaal maken en mee bezig zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.