Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Buurman Rotterdam / Utrecht (hergebruik hout , workshops en meer?)

Ik zag toevallig vandaag via linkedin dit iniatatief dat er al sinds 2014 is en nu naast locatie Rotterdam ook een locatie in Utrecht heeft. Erg schappelijke prijzen denk ik? Kent iemand deze toko? en wat zijn de ervaringen.

Rotterdam
    Utrecht
    Laatst gewijzigd door hstraat; 23-10-19 om 10:33.

Interessant! Ik ga eens een kijken, de Utrechtse vestiging is bij me om de hoek...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Goed initiatief!

Heb ze wel een mailtje gestuurd, de vestiging in Utrecht heeft schaaldelen, waarvan ze vermoeden dat het Taxus of Douglas is (ik denk Douglas). De suggestie is om ze te gebruiken als borden of broodplanken, maar dat is niet verstandig als het Taxus is, Taxus is namelijk giftig. Nou is een broodplank niet hetzelfde als bv. een beker om uit te drinken, maar ik zou er toch voorzichtig mee zijn.

Hey hallo
    Erg bedankt voor het delen 👍

Ik zou niet te bang zijn om taxus te gebruiken. Meest giftig is volgens mij de pit. Blad/naalden gebruiken we niet. We gaan er niet op kauwen, dus gewoon gebruiken.

Mooi initiatief en niet al te ver van mijn werkplaats (Utrecht Hoograven) dus ik ga er ook zeker een keer kijken. Past bovendien goed bij mijn bedrijfsfilosofie. Dank voor het delen, hstraat!

Graag gedaan, ik werd op linkedin ook bedankt door ze. Denk hoe meer zielen daar komen kijken/kopen des te meer er gerecycled wordt. Dat is weer goed voor het milieu en ik vind sowieso dat er teveel bouwmaterialen weg gedonderd worden. Het is dat het verboden is door mijn vrouw dat ik onderweg op de fiets spontaan in containers duik want dat deed ik vroeger altijd.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Graag gedaan, ik werd op linkedin ook bedankt door ze. Denk hoe meer zielen daar komen kijken/kopen des te meer er gerecycled wordt. Dat is weer goed voor het milieu en ik vind sowieso dat er teveel bouwmaterialen weg gedonderd worden. Het is dat het verboden is door mijn vrouw dat ik onderweg op de fiets spontaan in containers duik want dat deed ik vroeger altijd.
    Was jij dit dan?

hstraat-4.jpg

Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

ik zie geen trainingsbroek en gele klompen dus neen

Forum Rechten