Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Te koop festool centreerdoorn

Bij het opruimen vond ik nog 4 festool centreerdoorns 492187 Nog over van mijn Festool dealerschap.
    Voor forumleden 10 euro per stuk. Ik kan ze meenemen naar de opendag hout 3 november.
    Je hebt hem alleen nodig voor de of 900 of 1000 en e of 1010. Graag reactie per pm
    festool centreerdoorn.jpg
    Laatst gewijzigd door Wim Kluck; 22-10-19 om 19:19.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Ik heb hem al Wim, maar moet deze ook gebruiken op mijn OF2000E-1 met 8mm spantang.
    Dan kun je het waarschijnlijk ook op meerdere oude Festool bovenfrezen gebruiken.
    En ik gebruik hem ook in mijn oude Bosch POF 600E met 6 mm spantang, dus zal het ook wel met andere merken goed werken.
    Mvg,
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Volgens mij gaat 6 mm niet. Deze beginnen met 1/4" oftewel 6.35mm. Ja werkt inderdaad ook op een of 2000 met 8 mm spantang. en elke ander freesmachine met 8mm spantang. Maar of deze nu zoveel gebruikt word vraag ik me af. Ik dacht dat ik alle voorkomende type festool heb vermeld. De enige die er ooit nog is geweest is de of 600 maar die heb ik al bijna 30 jaar niet meer gezien.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Volgens mij gaat 6 mm niet. Deze beginnen met 1/4" oftewel 6.35mm.
    Oeps, je heb gelijk Wim als ik de kopieerring centreer gebruik ik de 6,35 spantang en wissel die daarna met 6 of 8 mm spantang.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Forum Rechten