Houtdraai-liefhebbers

Vels

Actieve deelnemer
12 jun 2016
103
3
Hellendoorn
Is er belangstelling voor bijeenkomsten van houtdraaiers in de omgeving van Salland en Twente? Je kunt hierbij denken aan: af en toe op zaterdag bij elkaar te komen om onderling houdraai demonstraties te geven, tips uit te wisselen, ideeën op te doen, technieken onder de knie te krijgen, enz. Waarom deze oproep? Mijn ervaring is dat de huidige houtdraaiers afdelingen qua reisafstand te ver zijn voor houtdraai-liefhebbers in deze omgeving.
 

RadiusNieuws

Actieve deelnemer
25 jul 2017
41
1
Beste Vels, Radius heeft een zeer actieve afdeling in Lochem e.o. Dat valt qua afstand toch wel mee?
 

Vels

Actieve deelnemer
12 jun 2016
103
3
Hellendoorn
Klopt, ik bezoek al enkele jaren deze avonden, maar sinds een half jaar zijn de bijeenkomsten verplaatst naar Groenlo, Voor mij valt dat qua reisafstand minder gunstig uit, ook al omdat ik vaak alleen ga . Vandaar mijn oproep op dit forum, om iets in Overijssel te organiseren, want ook bij afdeling Lochem zijn niet veel Overijsselaars.
 

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Thuis heb ik geen ruimte om een groep te ontvangen, ik pas zelf maar net in mijn hobbyruimte naast alle gereedschap maar lijkt me wel leuk, iets in de regio Overijssel op draaigebied te hebben.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.