vervallen tec 7

zoldercircuit

Actieve deelnemer
7 mrt 2019
74
1
Voor de fotostudio van mn vrouw had ik laminaatvloer gelijmd op multiplex plaat van 6 mm. Die was los gekomen. Dus heb ik de laminaat eraf getrokken en geschuurd. Ik had nog een tube tec 7 open staan dus ik dacht: ik lijm dat even. Komt het hele zootje terug los. Is Tec 7 dan niet meer goed als het even open staat want ik krijg de planken niet meer vast..
 

tuoh

Oud hout
Die kan je normaal gezien wel een paar maanden gebruiken na opening. Wel altijd de spuitmond op de koker laten zitten, dan verhard er alleen een deel in de spuitmond maar daaronder blijft de lijm goed.
Wil je verder werken? Dan een nieuwe spuitmond erop en klaar.

Als er kit uit de spuitmond komt is ie nog te gebruiken, doorgaans betekend "slecht" bij Teck7 verharde kit in de hele koker.
Vermoedelijk heb je eerder af te rekenen met hechtingsproblemen, te vochtig? te glad?
 

BoyS

Actieve deelnemer
15 jan 2018
153
80
Limburg
Ik heb ook tec 7 best lang laten liggen. Sommige waren al hard omdat ze gewoon te lang hebben gelegen. De tube die al was aangebroken was wel nog goed. Wat tuoh zegt:”als de kit er nog uit komt is ie nog te gebruiken” Misschien nog te veel schuurstof er liggen?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.