Voorstellen

Anniedrew

Nieuw lid
16 okt 2019
11
0
Goedemorgen leden van het Woodworking-forum,

Ik wil mij via deze weg even kort voorstellen; mijn naam is Andries en woonachtig in Friesland. In aanraken gekomen met houtwerken door de verbouw van mijn huis waar ik het houtskelet het leukste deel vond. Vanuit mijn kennissenkring vervolgens een Makita-liefhebber geworden en zo heb ik mijn eerste machines aangeschaft. Op dit moment wil ik mij graag wat verder verdiepen in het houtbewerken en lijkt het mij erg leuk om op een hoger niveau te komen. Denk hierbij aan het maken van mijn eigen nachtkastjes, (mobiele) werkbanken en algemene verbeterprojecten in en rond het huis. Gewoon meer gevoel voor hout.

Op dit moment hik ik tegen de aanschaf aan van een mobiele zaagtafel. Ik zit helaas wel met beperkte garageruimte en wil dus, indien mogelijk de machines lekker buiten neerzetten en onder het zonnetje wat aanprutsen.
Op dit forum hoop ik de informatie te kunnen vinden waar ik tijdens mijn projecten tegen aan loop waarmee ik weer verder kan.

Andries.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.