Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Ook maar eens voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Harm en lees hier af en toe wel eens mee (al sinds 2013 zie ik net)
    En dacht laat ik me toch eens voorstellen, ik ben zelf meer van het metaal maar soms ook wel eens wat hout.
    Mijn vader is timmerman dus ben wel wat bekend met hout.
    En ben ook wat gereedschap aan het verzamelen om te gaan gebruiken en daar heb ik wat onder andere wat vragen over.

Groet Harm

Goedemorgen Harm,

Van harte welkom op dit prachtige forum.
    Nou ja, je zult hier ondertussen wel een beetje bekend zijn.

Hey dat is makkelijk, een vader die timmerman is, die van mij krijgt nog geen spijker in een plank hout lol.

Groeten Knakkie.

Welkom op het forum Harm!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Welkom Harm!

Welkom op het forum. Wat doe je precies in het metaal soms worden er ook metaalbewerkers gezocht op het forum om de houtbewerkers te helpen hehe.

Hartelijk welkom! Met vriendelijke groet, Hans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Welkom op het forum. Wat doe je precies in het metaal soms worden er ook metaalbewerkers gezocht op het forum om de houtbewerkers te helpen hehe.
    Ik ben "tekenaar/werkvoorbereider" bij een klein metal bedrijf 13 man ongeveer, we doen veel diverse dingen,draaien, frezen lassen, watersnijden e.d
    We zitten met twee man op kantoor en de rest werkt echt

Forum Rechten